Internet date

hee meiden. Ik heb een jongen op internet leren kennen. We gaan zondag wat drinken in het centrum. Nu wil ik weten, heeft een van jullie ervaringen met een date van internet? En viel het tegen, of niet?
Ik heb het trouwens mijn beste vriend laten weten waar we zijn en hoelaat e.d. mijn ouders vertel ik het niet, maar dan is er in ieder geval iemand die weet waar ik ben.

Alvast bedankt voor jullie ervaringen!

Sinds een paar dagen. We hebben foto’s uitgewisseld en we zijn al vrienden op facebook. Ook hebben we al gebeld, dus ik heb zijn stem al eens gehoord.
En webcam nog niet, omdat ik dat eng vind. Stel hij stuurt beelden door? Dan ontmoet ik 'm liever in het echt.

Nee zo bedoel ik het niet, ik denk dat je verkeerd begrijpt(;
Ik bedoel ook normaal webcammen, maar daar ben ik altijd een beetje voorzichtig in. Ik weet niet wat het is, maar ik heb een hekel aan webcammen, zelfs voor vriendinnen heb ik 'm bijna nooit aan. Ik zie veel liever iemand in real, als dat ik webcam.

haha, ja dat dacht ik al.
Hij woont ongeveer een uurtje bij me vandaan met de auto, maar hij zit vlak bij mijn woonplaats op school. Dus reizen zou geen probleem zijn, we hebben namelijk allebei een auto.

Kzou heel erg opletten, je weet nooit wie je voor je hebt. Er kunnen altijd foto’s gefaked worden, en zit je dalijk met een enge oude man te bellen…

Kijk eens op MTV, naar Catfish.

X

Ja ik weet wat je bedoeld. Ikzelf ben er ook altijd erg argwanend over hoor. Maar als ik een vriend laat weten waar ik ben en in het centrum een drankje ga doen, dan kan het geen kwaad lijkt me.
Ook lijkt me zijn facebook profiel niet nep.

Als hij minder dan 150vrienden heeft klopt er iets niet, maar wat wilt die vriend doen als je woord gekidnapt? Ik weet niet hoe oud je bent, maar meid let goed op! Je weet nooit hoe het loopt…

X

nou, over die vrienden hoeft niet te kloppen hoor. Mijn broertje heeft ook maar een paar vrienden en die is echt geen freak hoor. En ik ben 18

ah wat leuk! Dat is al heel lang.
Ik zal laten weten hoe het is gegaan, ik hoop er maar het beste van(:

Het is slim dat je iemand op de hoogte hebt gesteld.
Als het goed voelt, dan moet je het gewoon doen.
Ga naar een openbare plek om af te spreken, dan moet het goed komen.

iemand moet weten waar ik ben, dus dat leek me idd ook. en ik ga naar het centrum, lekker openbaar(;

De meeste mensen ontmoeten hun partner tegenwoordig via internet. Het moet je zeker niet weerhouden om het te doen. Je hebt het na mijn idee goed aangepakt. Openbare plek en iemand weet het. Stap niet meteen bij hem in de auto maar blijf de eerste afspraak gewoon op openbare plekken. Dan komt het vast helemaal goed. Hopelijk word het een afspraak waarvan je verwachtingen uitkomen :slightly_smiling_face:

Slim dat je iemand vertelt waar je bent en dat je in het centrum, waar -hopelijk- veel mensen zijn, wat gaat drinken. Het is voor ons moeilijk te beoordelen of iemand nep of echt is, ik denk dat je dat zelf heel goed kan! Veel plezier!

Dankje, dit leek me de beste manier. Gezellig wat drinken op het terras en hopelijk wordt het leuk!

Zelfs voor mij is het moeilijk te beoordelen. Je kan er nooit honderd procent zeker over zijn hoe iemand is en hoe iemand eruit ziet als je die op internet hebt ontmoet.
Mijn gevoel zegt dat hij te vertrouwen is, dat moet nog blijken. Hopelijk laat mijn gevoel me niet in de steek(;
En dankje! :grinning:

Ik heb een relatie van 2 jaar met een jongen van internet. Het was echt niet de bedoeling want ik ben daar echt niet van: daten via internet.
Alleen was ik hem denk ik never nooit tegen gekomen in het ‘gewone’ leven.
Hij woont 110 km verderop.

Mijn eerste date, was in een grote stad vlakbij mij.
Mn moeder wist ervan en een handje vol vrienden.

Het was echt fantastisch. Ik zag hem en t zat meteen goed. Nu 2 jaar verder! Hopelijk kunnen we binnen nu en 1 jaar samenwonen…

Een drankje doen in het centrum lijkt mij geen probleem. Ook weet je beste vriend het dus mocht er iets zijn, dan weet hij er van. Verder ook goed dat je zijn facebook hebt, lijkt mij wel betrouwbaar tot nu toe… Hebben jullie ook gemeenschappelijke vrienden op facebook? Want dat is natuurlijk ook fijn als je die hebt, voelt misschien wat echter ofzo?

Ik denk dat je het op deze manier gewoon slim heb aangepakt, veel plezier!

Leuk toch! heb ik ook weleens gedaan. Maar hij was superverlegen in het echt…

Jaa weetikveel xd was maar een tip van Catfish (programma op MTV)
En moet ik ruiken hoe oud ze is? Nounounou wordt me toch weer aangevallen :stuck_out_tongue:

Veel succes! En laat weten hoe het was geweest :slightly_smiling_face:
X