Hoi!
Mijn beste vriendin die aan de andere kant van Nederland woont heeft een beste vriend. Ze vertelde altijd leuke dingen over hem, dus vroeg ik een week geleden een foto van hem. Ik vond hem extreem aantrekkelijk, dus had mijn beste vriendin het over mij met hem. Ze zijn sinds kleins af aan beste vrienden. Hij vond mij ook aantrekkelijk, alleen hij wist niet dat ik zijn foto ooit had gezien.
Hij heeft dus mijn nummer gevraagd, en mij proberen te fixen. Dit is gelukt. Ik heb al paar keer met hem gevideochat enzovoort. Ik heb met zijn ouders gepraat via de videochat, met zijn zus en broer ect.
Hij heeft ook met mijn moeder gepraat, mijn moeder wilt dat ik geen relatie heb en mij alleen op school focus. Dit heeft ze ook tegen hem gezegd, en hij zei allemaal lieve dingen over mij tegen haar zoals: ‘Ik geef om haar’ ‘Ik geloof dat zij de ware is voor mij’ ect.
Nu denk je vast, whut in een week zo snel? Ja, ik heb 24/7 met hem geappt, gebeld, gevideochat ect. Hij is super lief, en ik weet niet wat maar het klikte meteen. Ik ken nu ook zo’n 10 vrienden van hem.
Alleen ik heb hem nooit in het echt gezien. Ik heb zijn lelijkste kanten gezien, en hij die van mij ook dus dat wij elkaar leuk gaan vinden in het echt weet ik sowieso.
Hij is vaak gekwetst door meisjes, en hij is zeker geen player. Althans dat vertelde mijn vriendin al toen ik hem nog nooit had gezien of kende. Ze zei dingen als: ‘Wow hij is de eerste jongen die ik ken die echt om een meisje geeft en niet laat stikken als hij van haar houd.’ ect.
Alleen ik vind het maar een gek idee, hij is mijn ‘internet crush’.
Wat vinden jullie hiervan? Is het gek? Vinden jullie het kunnen? Zou ik hem kunnen vertrouwen aangezien hij de beste vriend van mijn beste vriendin is?
Hij is zeker geen jongen die van de seks is, en dat vind ik alleen maar fijn.
We zijn beide 15 jaar oud.
Groetjes,