'Internet crush' te vertrouwen?

Hoi!

Mijn beste vriendin die aan de andere kant van Nederland woont heeft een beste vriend. Ze vertelde altijd leuke dingen over hem, dus vroeg ik een week geleden een foto van hem. Ik vond hem extreem aantrekkelijk, dus had mijn beste vriendin het over mij met hem. Ze zijn sinds kleins af aan beste vrienden. Hij vond mij ook aantrekkelijk, alleen hij wist niet dat ik zijn foto ooit had gezien.

Hij heeft dus mijn nummer gevraagd, en mij proberen te fixen. Dit is gelukt. Ik heb al paar keer met hem gevideochat enzovoort. Ik heb met zijn ouders gepraat via de videochat, met zijn zus en broer ect.

Hij heeft ook met mijn moeder gepraat, mijn moeder wilt dat ik geen relatie heb en mij alleen op school focus. Dit heeft ze ook tegen hem gezegd, en hij zei allemaal lieve dingen over mij tegen haar zoals: ‘Ik geef om haar’ ‘Ik geloof dat zij de ware is voor mij’ ect.

Nu denk je vast, whut in een week zo snel? Ja, ik heb 24/7 met hem geappt, gebeld, gevideochat ect. Hij is super lief, en ik weet niet wat maar het klikte meteen. Ik ken nu ook zo’n 10 vrienden van hem.

Alleen ik heb hem nooit in het echt gezien. Ik heb zijn lelijkste kanten gezien, en hij die van mij ook dus dat wij elkaar leuk gaan vinden in het echt weet ik sowieso.

Hij is vaak gekwetst door meisjes, en hij is zeker geen player. Althans dat vertelde mijn vriendin al toen ik hem nog nooit had gezien of kende. Ze zei dingen als: ‘Wow hij is de eerste jongen die ik ken die echt om een meisje geeft en niet laat stikken als hij van haar houd.’ ect.

Alleen ik vind het maar een gek idee, hij is mijn ‘internet crush’.
Wat vinden jullie hiervan? Is het gek? Vinden jullie het kunnen? Zou ik hem kunnen vertrouwen aangezien hij de beste vriend van mijn beste vriendin is?

Hij is zeker geen jongen die van de seks is, en dat vind ik alleen maar fijn.
We zijn beide 15 jaar oud.

Groetjes,

Het feit dat je zo snel in de relatie bent gesprongen, je heb niet eens in het echt hebt gezien etc baart me serieus wat zorgen :’)

1. Mensen zijn altijd anders op het internet, hoe groot of hoe klein het verschil is, moet je zelf uitzoeken.

Het feit dat je zegmaar zo snel ‘iedereen’ hebt leren kennen zelfs zijn moeder, broer,… Lijkt me nogal geforceerd en niettemin nogal snel.

Wat is het? wil je binnen de week trouwen ofz? :’)

relax, geef dit asjeblieft wat tijd!!!

Hij is zeker geen jongen die van de seks is, en dat vind ik alleen maar fijn.

Whut? :’)

Hoe kun je binnen een week zijn ouders, broer, zus en 10 vrienden kennen? Vind het een beetje apart allemaal, dat het zo snel gaat terwijl jullie elkaar nog nooit in het echt gezien hebben

Ik heb geen relatie met hem. Ik heb eigenlijk flow met hem, maar ik heb aangegeven dat ik het nog niet zo wil noemen omdat ik dit te snel vind. Hij snapte mij volkomen, en vond het zeker geen probleem. Mijn beste vriendin zegt ook best vaak dat hij zegt dat ik zijn lot ben, en dat ik heel anders en speciaal ben dan andere meiden.

Omdat hij zegt dat ik de ware voor hem ben wou hij gelijk dat ik wist wie zijn moeder, vader ect is. Ik kom uit een gelovig gezin, en hij ook. Daarom ben ik blij dat hij geen seks behoeftes heeft zoals andere jongens op deze leeftijd. Hierdoor is het voor mij makkelijker om maagd te blijven, en is de kans klein dat ik word ‘gedwongen’ om dingen te doen.

Zijn ouders, broer en zus: We zaten te videochatten, en dus vroegen hun met wie hij aan het videochatten was. Hij antwoorde hierop met: ‘Met een meisje.’ ze wouden toen persee zien wie dat meisje was en heb ik dus kort met ze gepraat.
Zijn zus en broer volgen mij ook op insta, en ze reageren ook onder mijn fotos.

Hij tagde mij in zijn oog op insta, dus kreeg ik 10+ volgverzoeken van zijn vrienden. Ze stuurde allemaal DM’ens en zo ken ik zijn vrienden.

Na dit alles zou ik toch even Rustig aan doen en toch wat meer in Real-life met elkaar afspreken, liefst met die vriendengroep erbij ofz.

Ja dit. Of in ieder geval op openbaar terrein. Hoe lang is het reizen tussen jullie? Want dat lijkt me ook wel een dingetje?

Ja hij geeft ook zelf aan dat hij wilt dat onze beste vriend erbij is, en het liefst nog iemand. Hij heeft namelijk sociale faalangst, dus hij wilt de eerste keer sowieso ook niet alleen. Hij zei ook dat hij op een drukke plek wilt afspreken. Het is een uur reizen, hij zegt dat hij het niet erg vind om zelf te komen naar mijn stad. Ik vind dat eigenlijk niet leuk, dus willen we in een stad tussen ons in afspreken. Dus het word dan ongeveer 30 minuten reizen :slightly_smiling_face:

Dit alles in een week tijd? Nee meid, je kent zijn lelijke kanten zeker niet en hij die van jou niet. Daar gaan maanden/jaren overheen voordat je die bij elkaar kent.

Daarnaast, ga hem eerst eens in het echt ontmoeten voordat je van die uitspraken doet en hij ook. Als ik een moeder was zou ik het best eng vinden als een jongen tegen mijn dochter binnen een week al zou zeggen: ‘‘zij is de ware voor mij.’’

Ik zou dus zeker geen relatie met hem beginnen voordat je hem een paar keer in het echt ontmoet hebt.

Meid, als ik jou was zou ik gewoon met hem afspreken. Hoe wil je dan te weten komen of hij te vertrouwen is. Zoals de TS al zei zou ik afspreken met wat vrienden en dan zien wat er gaat gebeuren. Veel plezier! :wink:

Ik vind de dingen die hij zegt echt eng. :’)

Ik wil je geloof niet te onderschatten of wat dan ook, maar natuurlijk heeft die jongen behoeften. Hij uit ze dan misschien wel niet omdat hij wil wachten tot het huwelijk, maar dat wil niet zeggen dat hij geen zin kan hebben in seks.

Ik wil niets voor je spoilen, maar elke jongen wil seks op een duur. Vooral op deze leeftijd.

Maar om on topic te gaan
Blijf nog een paar maanden met hem appen, chatten, skypen, whatever, voordat jullie eens gaan afspreken. En als je besluit af te spreken, doe dat met een bekende er bij zodat je niet alleen bent, mocht er iets gebeuren. Plus je bent 15, imo veel te jong om zo ver te reizen in je eentje.

Toen dat ik nog in die fase zat dacht ik ook dat ik binnen een week de ware kon vinden, schatje zo werkt het niet, ik wil je pret niet verpesten maar 9/10 waait dit allemaal wel over, blijf contact houden en waait het niet over kan je altijd nog meeten.

O wow ja, als je elkaar volgt op insta en DM’s stuurt dan ken je mensen ook vet goed :cold_sweat:

#yolo2017