Internet boy

Hoi meiden. Ik heb mijn verhaal al een keer gezet in het ‘lucht je hart’ topic, maar heb hier verder geen reactie op gekregen. Ik zit met een vervelend probleem, en ik kan hier niet goed met mijn vriendinnen over praten dus ik hoop dat jullie hierop willen reageren. Hier komt mijn verhaal.

Ik heb via mijn nicht een jongen leren kennen. Zij kende hem via msn en heeft altijd veel met hem gepraat, omdat hij problemen had thuis (ze heeft hem trouwens wel op de webcam gezien). Nou had ze zijn msn aan mij gegeven, omdat ze vond dat hij wel goed bij mij past. Dit was eind 2008. We hebben nooit echt met elkaar gesproken, dat begon pas in april 2010. Toen begonnen we veel met elkaar te praten, we kwamen erachter dat we veel met elkaar gemeen hebben en we begonnen elkaar leuk te vinden. Dit is dus nogteeds zo. We wonen best ver van elkaar af, ik geloof 2 en half uur. Hij durfde eerst nooit met me af te spreken, omdat hij onzeker was. Dit is sinds vorige week veranderd. Nu wil hij dus wel ineens afspreken. Maar in oktober (2010) kreeg hij ineens een vriendin, die wat dichterbij hem woont. Ik vond het raar, want ik dacht dat hij mij leuk vond. Hij zei toen dat hij mij toch leuker vond als dat meisje, maar dat de afstand tussen ons te groot was. Maar ze hadden niet lang, in december ging het weer uit. We zijn al die tijd nog met elkaar bezig geweest, maar nu heeft hij weer heel veel contact met haar. Hij beweerd dat zij zijn beste vriendin is, en dat hij verder niks met haar wil. Terwijl ik (begin juli) op zijn hyves zag dat ze écht weer met elkaar bezig waren. Ik voelde me daar echt heel klote over, ik hou heel veel van hem (ookal ken ik hem alleen via msn, ik heb gewoon echt gevoelens voor hem gekregen). Toen heb ik een andere jongen leren kennen, en heb daar ook mee gezoend. Dat heb ik tegen die jongen van msn verteld. Hij werd jaloers. Een paar weken nadat ik dat verteld had, kwam hij dus ineens met het idee om af te spreken. Ik heb die andere jongen aan de kant gezet omdat ik niks voor hem voelde. Nou ging het de laatste dagen echt super goed tussen ons! We pingen, we msnen. Maar ik zag dus rond 9 uur vanavond ineens in zijn pingnaam staan: &(naam van zijn ex, waar hij dus mee bezig is geweest)<33333333333333333. En normaal pingt hij iedere avond heel veel, en deze avond ineens helemaal niks meer, nu zij bij hem is? Hij zegt dus dat hij verder niks voor haar voelt, en dat het zijn beste vriendin is maar ik geloof het ergens gewoon niet. Waarom zet hij dan zoveel hartjes achter haar naam? Ik weet het echt niet meer, en ik ben ook een heel onzeker type. Ik durf zulke dingen niet zo snel te vragen. Maar goed, het klinkt misschien raar, maar ik hou écht van hem. En hij heeft ook tegen mij gezegd dat hij écht van me houd, en dat hij me niet kwijt wil (hij heeft zelfs een keer gezegd dat hij moest huilen omdat hij bang was om me kwijt te raken). Maar ik weet het niet. Iemand tips ofzo? Sorry dat het zo’n lang verhaal is geworden.

naar mijn idee is die echt heel erg veranderd, en is het echt zoon player-type geworden, don’t get me wrong maar als jij zegt dat hij in 2008 nog heel erg onzeker was enzo, en dat die nu met 2 meisjes zit te vozen, dan vind ik dat een beetje raar…
ik zou hem gewoon laten gaan, er lopen genoeg leuke jongens op de wereld.

Ik zou zeggen, ga lekker date, ga eindeloos kletsen en dan zie je vanzelf wel of het iets wordt ivm de afstand.

Hm, ik weet het niet hoor, internet blijft trouwens zoiezo altijd wel onbetrouwbaar…
Maargoed, om in te gaan op je verhaal: Waarom zou je je zorgen maken om iemand die je eigenlijk niet kent? Jullie hebben elkaar nog nooit gezien, wie weet is hij helemaal niet zo leuk als op msn en ping. Als ik met vriendinnen ben doe ik ook minder met mijn mobiel, dus ik snap hem wel.

Je zegt dat je echt gevoelens voor hem hebt, maar je weet nooit zeker of hij wel echt van jou houd, en geen spelletje met je speelt, als hij nog bezig is met zijn ex betekend dat dus dat hij nog van haar houd, (ookal is het maar een klein beetje) en daar kan jij helaas ook niks aan doen… Ik heb niet echt tips voor je, maar ik zou hem proberen te vergeten.

Ik heb ook zoiets op dit moment, alleen iets anders.
Ik ken nu een jongen sinds 2010 via het internet. We zijn hele goeie vrienden, we cammen ook wel eens, msnen veel, twitter, smsen, en bellen.
Maar hij woont ver ver weg.
Nu heb ik een andere jongen ontmoet (alweer een tijdje geleden), ook via het internet, maar die woont ook weer verweg.
Ik vind die laatste jongen echt leuk enzo, maar hij is al iets verder dan mij met bepaalde dingen (if you get me).
Ik weet het ook niet echt meer.
Moeilijke beslissingen altijd…
X

Hij is juist hélemaal geen player. Ik weet dat internet niet heel erg betrouwbaar is, maar ik denk wel dat ik hem ken (mijn nicht vind dat trouwens ook). De meeste jongens die ik ken zijn veel met seks bezig, en hij juist niet. Hij is 17, en ook nog maagd, hij heeft nog nooit echt met een meisje gezoend. Maarja, ik wil hem echt niet kwijt. Hij is gewoon speciaal voor me.

nou in dat geval,
volg je hersenen, en niet je hart,
of andersom? dat moet je zelf weten.

Ik zou toch met hem afspreken en het hem face-to-face vragen als je hem écht leuk vind. Hij klinkt echt heel erg lief uit wat ik net allemaal lees, dus waarom zou hij daarover gaan liegen? Je kan het tenminste een kans geven, er is altijd nog een weg terug. Dat hij wat minder pingt hoeft niet per se iets te betekenen, net zoals die hartjes en krabbels (alhoewel ik wel begrijp dat je door zoiets gaat twijfelen). Het kan ook heel goed zijn dat ik ernaast zit hoor :x

@ Soldsoul, ja, ik geef je helemaal gelijk. Denk dat dat toch het beste is. Hij is inderdaad heel erg lief.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik snap niet hoe je van iemand kunt houden terwijl je 'm niet eens face to face hebt gezien? O.o

Ik snap wel dat je van hem houdt, want ik had ook een keer een internetliefde enz., maar ik vind dat hij een beetje vaag doet. Want volgens mij is dat meisje gewoon zijn vriendin en loopt hij tegen jou te liegen! En de reden dat hij liegt is VOLGENS MIJ omdat hij jullie alle 2 wil. Haar in het echt en jou dan op internet etc.
En als jij dan met iemand anders zoent dan wordt hij jaloers, omdat hij jou waarschijnlijk als ZIJN meisje ziet ofzo.

Maarja, ik zou het niet accepteren dat hij zo doet.
Ik denk dat je er met hem over moet praten, echt vertellen dat je het niet snapt enzo en dat hij nu bloedje eerlijk moet vertellen wat hij nou allemaal doet enz.

Je weet trouwens niet of het echt zo is wat ik denk. Want het is alleen maar wat ik denk hé.

Nouja succes!! :slightly_smiling_face:

ik begrijp helemaal hoe je je voelt! ik zou indd een x met hem afspreken! dan kan je zien hoe hij echt is en ook als je hem dan nog echt leuk vind. En ik denk dat als hij jou echt leuk vind en hij jou in het echt heeft gezien hij ook niet meer zo raar gaat doen:)

Ik heb het zelfde gehad. Ik ken een jonge nu z’n 5 a 6 jaar via internet, hij woont 2 en half uur treinen bij mij vandaan. Ik was toen 12 toen ik hem leerde kennen. We spraken elkaar echt elke dag en als hij een avondje niet op msn was of een weekendje weg dan miste ik hem al. In 2008 hebben we afgesproken en dat was echt zoo leuk! toen hebben we een tijdje wat gehad maar dat hielden we niet lang vol omdat de afstand wel heel groot is en we allebei nog jong waren en niet veel geld hadden voor de trein etc. etc.

maargoed toen kwamen we toch nog weer aan de praat en sinds 20 maart 2010 hebben we weer wat en het is nog steeds heel leuk:)
nergens geen spijt van.

Als hij echtvan je houdt, zou de afstand hem niet uitmaken denk ik, niett lullig bedoelt btw, succes!

het is trouwens wel verstandig, dat als je voor de 1e keer met hem afgaat spreken je een vriendin mee neemt en hij een vriend laat komen.
zodat alsssssssssssssssssss er wat gebeuren je in ieder geval met z’n 2 bent.

zoek je boys gewoon wat meer in je omgeving. je kunt hem ook niet echt ‘controleren’ of die nog met zijn ex bezig is als jullie iets met elkaar hebben. en een jongen in de buurt is veel fijner! kun je veel makkelijker heen! naja ik ben zelf wel iemand die voor dat ik echt met een jongen begin er zeker van moet zijn of die me niet nakt of ook met andere meisjes bezig is. maarjaa je moet het vertrouwen anders maar in die jongen hebben!

Eigenlijk zou afstand niet een rol moeten spelen, vooral hier niet.
2 en een half uur valt best mee.

Trouwens, @ maakmegek, ik snap wel dat als je met vrienden bent dat je minder pingt, enz. Maar altijd als hij ging chillen met zijn vrienden, of hij was bij een vriend, dan ging die mij gewoon pingen. Altijd uit zichzelf. En dan vraagt hij heel geinteresseerd: Wat ben je aan het doen? En dan stuurt hij heel veel van die kusjes. En het rare is, dat toen hij gister met dat meisje (zijn ex) was, dat hij mij helemaal niet meer ging pingen. Dus dat vond ik wel raar ja…

Stop met hem. Hij houdt je gewoon voor de gek :confused:
Ik durf te wedden dat hij weer met haar heeft. Je zegt zelf dat je hem niet in het echt kent dus waarom is het moeilijk?.. Ik snap je wel hoor. Ik heb dit ook gehad toen ik nog wat jonger was.

Dit gaat een beetje hard aankomen: Hij houdt niet van je.

@ lovelylovely, dat zei ik ookal tegen hem. Maar toen zei die ‘zo’n lange afstand werkt echt niet, dat heb ik al een keer gehad en dat is kut. ik wil het echt wel, want ik hou echt van je, maar het is gewoon kut als je iets met iemand wilt die verweg woont.’