Hoi meiden. Ik heb mijn verhaal al een keer gezet in het ‘lucht je hart’ topic, maar heb hier verder geen reactie op gekregen. Ik zit met een vervelend probleem, en ik kan hier niet goed met mijn vriendinnen over praten dus ik hoop dat jullie hierop willen reageren. Hier komt mijn verhaal.
Ik heb via mijn nicht een jongen leren kennen. Zij kende hem via msn en heeft altijd veel met hem gepraat, omdat hij problemen had thuis (ze heeft hem trouwens wel op de webcam gezien). Nou had ze zijn msn aan mij gegeven, omdat ze vond dat hij wel goed bij mij past. Dit was eind 2008. We hebben nooit echt met elkaar gesproken, dat begon pas in april 2010. Toen begonnen we veel met elkaar te praten, we kwamen erachter dat we veel met elkaar gemeen hebben en we begonnen elkaar leuk te vinden. Dit is dus nogteeds zo. We wonen best ver van elkaar af, ik geloof 2 en half uur. Hij durfde eerst nooit met me af te spreken, omdat hij onzeker was. Dit is sinds vorige week veranderd. Nu wil hij dus wel ineens afspreken. Maar in oktober (2010) kreeg hij ineens een vriendin, die wat dichterbij hem woont. Ik vond het raar, want ik dacht dat hij mij leuk vond. Hij zei toen dat hij mij toch leuker vond als dat meisje, maar dat de afstand tussen ons te groot was. Maar ze hadden niet lang, in december ging het weer uit. We zijn al die tijd nog met elkaar bezig geweest, maar nu heeft hij weer heel veel contact met haar. Hij beweerd dat zij zijn beste vriendin is, en dat hij verder niks met haar wil. Terwijl ik (begin juli) op zijn hyves zag dat ze écht weer met elkaar bezig waren. Ik voelde me daar echt heel klote over, ik hou heel veel van hem (ookal ken ik hem alleen via msn, ik heb gewoon echt gevoelens voor hem gekregen). Toen heb ik een andere jongen leren kennen, en heb daar ook mee gezoend. Dat heb ik tegen die jongen van msn verteld. Hij werd jaloers. Een paar weken nadat ik dat verteld had, kwam hij dus ineens met het idee om af te spreken. Ik heb die andere jongen aan de kant gezet omdat ik niks voor hem voelde. Nou ging het de laatste dagen echt super goed tussen ons! We pingen, we msnen. Maar ik zag dus rond 9 uur vanavond ineens in zijn pingnaam staan: &(naam van zijn ex, waar hij dus mee bezig is geweest)<33333333333333333. En normaal pingt hij iedere avond heel veel, en deze avond ineens helemaal niks meer, nu zij bij hem is? Hij zegt dus dat hij verder niks voor haar voelt, en dat het zijn beste vriendin is maar ik geloof het ergens gewoon niet. Waarom zet hij dan zoveel hartjes achter haar naam? Ik weet het echt niet meer, en ik ben ook een heel onzeker type. Ik durf zulke dingen niet zo snel te vragen. Maar goed, het klinkt misschien raar, maar ik hou écht van hem. En hij heeft ook tegen mij gezegd dat hij écht van me houd, en dat hij me niet kwijt wil (hij heeft zelfs een keer gezegd dat hij moest huilen omdat hij bang was om me kwijt te raken). Maar ik weet het niet. Iemand tips ofzo? Sorry dat het zo’n lang verhaal is geworden.