He meiden,
Ik werk inmiddels 2 jaar bij een redelijk groot kledingbedrijf. Over een half jaar loopt mijn contract af.
Laatst had ik pauze met mijn assistent storemanager en we hadden het over opleidingen, ik ben namelijk na dit schooljaar klaar met mijn mbo 4 opleiding als het goed is. Ik zei dat ik niet wist wat ik wou doen maar dat ik in ieder geval niet verder wou met de opleiding die ik nu deed. Zei stelde toen een interne opleiding tot storemanager aan mij voor.
Aan de ene kant lijkt het me super leuk om dit te doen maar aan de andere kant twijvel ik nogal.
Ik weet namelijk dat ik het werk leuk vind, ik gelijk aan het werk kan en ik ben er ook wel zat van om in de schoolbanken te zitten en ik er gelijk geld mee kan verdienen en uit huis kan gaan (thuis loopt het niet altijd zo lekker).
Alleen mijn twijvelf. Ik weet namelijk niet of ik wel de capaciteiten voor een storemanager in huis heb, of ik het wel aan kan om mensen te ontslaan en de leiding te nemen. Ook is het zo dat als ik het ga doen sowieso in mijn eigen filiaal word opgeleid en dat vind ik niet fijn omdat iedereen mij als weekendhulp kent. Daarnaast doen er mensen in mijn omgeving soms nogal denigrerend over de winkel al weet ik dat ik mij hier niks van moet aantrekken.
Als ik intern de opleiding tot storemanager wil gaan volgen moet ik wel eerst een test doen, dus het is nog niet zeker dat ik dat kan gaan doen.
Hebben jullie misschien advies of tips waardoor ik een betere keus kan maken of er achter kan komen hoe ik verder moet?