internationaliseringsmogelijkheden

hee

Ik moet voor het project ‘face to face’ een folder maken over de internationaliseringsmogelijkheden van mijn toekomstige beroep.
Mijn toekomstige beroep is lerares.

Maar ik ben nu vastgelopen, ik moet namelijk 2ontwikkelingsorganisaties/projecten vinden waar je stage zou kunnen lopen en 2landen waar je met diploma zou kunnen werken (dus ook de instelling enzo)
Het enige wat ik vind op internet is allemaal vrijwilligerswerk!

is er iemand die me hier mee kan helpen? of zijn er mensen die andere nuttige informatie hier over hebben die ik kan gebruiken in mijn werkstuk?

Geen idee, Up!

Misschien kan je via Unicef kijken?

Ik heb ook geen idee, maar misschien als je zoekt naar mogelijkheden in europa/oceanië/amerika dat je minder gauw vrijwilligerswerk mogelijkheden krijgt.

De titel is trouwens echt een geniaal galgje woord. :slightly_smiling_face:

Goed scrabbelwoord

haha ja leuk woord he, ben er trouwens nog niet achter of het met een s tussen internationalisering en mogelijkheden moet of juist niet.

upje?

Ik dacht echt precies hetzelfde :’)

Nee galgje

voor scrabble heb je maar 7 letter op je plankje :astonished:

Je kan wel je doort diploma opzoeken en dan kijken waar / met welke organisaties oid het toegang geeft? en dan beetje verder googlen?
up

Misschien internationale scholen in landen als Engeland en Singapore waar je dan Nederlandse kinderen les geeft?