International Track in Medicine VS Geneeskunde @MU

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er wat meiden zijn die ITM (International Track in Medicine) studeren aan MU?
Ik wil graag geneeskunde studeren en ik heb de optie tussen de gewone bachelor Geneeskunde en ITM en ik zou graag willen weten hoe jullie ITM ervaren? Is het moeilijk omdat alles in het Engels wordt gegeven? En toen je je moest aanmelden, heb je je portofolio in het Engels ingevuld; maar moest je de andere twee toetsen ook helemaal in het Engels maken?
En hoe is het om in een internationaal groepje te werken? Krijg je ook contact met de Nederlandse Geneeskunde studenten?

Ik wil namelijk heeeel graag in het buitenland werken/studeren en bij ITM krijg je meer over “globalisation” etc. Is het anders ook mogelijk om extra lessstof (extra vak of zo?) wat betreft dingen zoals globalisering op je te nemen tijdens je nederlandstalige geneeskunde studie?

Ik hoop op zo snel mogelijk wat reacties, dankjulliewel! :slightly_smiling_face:
En nee, ik heb de meeloopdag/open dag voor ITM niet gehad en dat gaat ook niet meer (ja, erg dom…maar ineens komen de twijfels naar boven).