International Penpals

Hey!

Ik wil eigenlijk al jaren een soort van penvriend/vriendin (oké, mailvrienden) uit het buitenland. Is er een officiele/betrouwbare website hierover te vinden, want ik durf namelijk niet overal zomaar mijn mail adres in te vullen…
Heeft iemand ervaring met zo’n penpal?
Thanks!

Geen idee! Maar dat lijkt mij ook leuk alleen mijn engels is slecht, dus zie die maar als een upje.

Via deze site heb ik een aantal goede vriendinnen uit Zuid-Amerika gemaakt waarmee ik Engels of Spaans mee spreek en ik ga ze volgend jaar ook ontmoeten als ik daar ben. :slightly_smiling_face: Er zitten soms wel vervelende jongens tussen, maar je kan je privacy settings veranderen waar door je hier geen last meer van heb. Ik raad je aan om Marokko en Turkije te blokkeren en in te stellen dat mensen uit Afrika je geen privé bericht meer kunnen sturen. Je kunt ook instellen dat mensen van een bepaalde leeftijd je geen berichten kunnen sturen. Ik heb zelf ingesteld dat mensen ouder dan 26 mij geen berichte kunnen sturen.

^^ Heel erg bedankt, hier heb ik echt wat aan! Dat zijn inderdaad dingen waar ik bang voor ben!

Dit lijkt me leuk, omdat alleen voor jongeren is enzo: http://www.studentsoftheworld.info/
Maar de website is niet bepaald erg mooi, dus daardoor lijkt me het minder betrouwbaar… (Ja, ik weet het -.-)
Heeft misschien nog iemand tips, of is iemand bekend met bovenstaande website?

Up?

-

Iemand?