international lifestyle studies in tilburg

Hoihoi!

wie studeert hier international lifestyle studies? omdat het een vrij nieuwe opleiding is kan ik weinig ervaringen vinden. Ik ga 9 april naar de openavond maar zou het heel fijn vinden als hier een aantal mensen zijn die wat ervaringen kunnen delen!

• hoe bevalt de opleiding?
  • is de baankans groot na afstuderen?

Alvast heel erg bedankt!!!:slight_smile:

Geen ervaring mee, maar klinkt wel interessant!

up!

Een kennis van mij studeert het, maar ik weet er eigenlijk niet veel van. Ik ben zelf een keer bij zo’n informatieavond geweest. Maar ik heb er niet voor gekozen omdat ik er echt van overtuigd was dat de kans op een baan later niet zo groot is. Succes!

edit: overigens lijkt het me wel een leuke opleiding!

Ik ben ook naar een informatie avond gegaan en het klonk inderdaad echt heel leuk. Wat mij tegenhield om mij uiteindelijk in te schrijven is dat de baankans niet groot is. Alles, wat je in deze 4 jaar leert, leert een vriendin van mij in één blok bij haar opleiding. Het is best shocking als je een hele opleiding hebt voltooid, dat het tegenover iemand anders helemaal niks voorstelt.

Als je het doet voor de leuke jaren, zou ik het zeker doen. Ik vind het altijd erg gemeen om te zeggen, maar ik zou goed overwegen of je een leuke opleiding even hoog vindt wegen als weinig baankans.