International Event, Music & Entertainment Studies - Communicatie (IEMES)

Hey!

Ik ga dit schooljaar CO IEMES doen, en ik vroeg me af of er nog meer mensen waren die deze studie gaan doen dit jaar! Ik heb namelijk nog een aantal vragen en misschien kan ik zo alvast kennismaken met nieuwe klasgenoten. Mensen die de CE-variant doen zijn natuurlijk ook welkom hier! (:

Oh en nog een ding: gaan jullie naar de ACI-intro? Ik wil wel, maar ik heb ruzie met een aantal oude vriendinnen die de studie ook gaan doen, en ben bang dat ik dan zo alleen sta/slaap…

Ik ken 4 mensen die deze studie hebben gedaan, (3 gestopt, waaronder mijn beste vriendin, en 1 gaat nu naar 2e jaar), en mijn collega (een jongen) gaat deze studie doen. Ik heb er ook naar gekeken maar het was het uiteindelijk niet voor mij :slightly_smiling_face: Vragen mag je wel stellen, ik kan ze altijd doorsluizen naar de mensen die ik ken. En ik weet door die mensen ook heel van de studie ondertussen.

En over je intro: doen! Leer nieuwe mensen kennen en laat je niet opjutten door de mensen waar je ruzie mee hebt. Er zijn waarschijnlijk heel veel mensen die nog helemaal niemand kennen, maar dat is juist leuk. Je begint gewoon opnieuw.

Is deze studie een beetje hetzelfde als Media and Entertainment Management?
Want die studie wil ik aankomend jaar gaan doen. :slightly_smiling_face:

Is die studie leuk? M’n broertje gaat het volgend jaar doen! Ik zit zelf ook op het Fontys, alleen dan in Den Bosch :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij gaat deze opleiding komend schooljaar ook doen. Zover ik weet gaat ze ook naar de intro!
En over je boeken kan ik ook wel een beetje info geven. Ik heb bij mijn opleiding ook niet altijd de nieuwste druk gekocht om dezelfde reden als jou en daar heb ik echt niks van geleden.
Over de portal: ik heb nog hetzelfde als jou. Ik kan mijn rooster ook nog niet zien. Je zult op de intro wel zien in welke klas je komt!

Ik wilde eerst CO iemes gaan doen. uiteindelijk niet gedaan omdat het teveel leek op mijn vorige opleiding. Nu ga ik lifestyle studies doen wat in hetzelfde gebouw zit!

Nee klopt haha! Ik zit te denken om bij studievereniging Clubiemes te gaan. Weet iemand daar misschien meer van af?

Ja, lis heeft een eigen commissie. Het lijkt me wel leuk om daar bij te gaan!