International business and languages

Hey allemaal!

Ik ben benieuwd of er op girlscene ook meiden zijn die IBL studeren!
Hoe vinden jullie deze opleiding en in welk jaar zit je nu?
Ik zit nu in het eerste jaar van IBL en ik vind het vrij pittig…

Ik moet nu ook een aantal vierdejaars studenten een paar vragen stellen, dus als jij vierdejaars bent, mag ik jou dan een aantal vragen stellen?

Ik hoop dat er een aantal zijn die mij willen helpen!

Tweedejaars nu, dus beschouw dit maar als een upje!

haha dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik lees even mee want ik vind het wel een interessante opleiding. :slightly_smiling_face:

Ik zit nu ook in mijn eerste jaar. Tot nu toe vind ik het allemaal nog meevallen, behalve de hoeveelheid leerstof voor de aankomende tentamenweek. Ik gok dat ik maar eens moet gaan beginnen met leren.

Ja, ik ben nu de hele vakantie al aan het leren! Ja, het is wel heel veel vind ik, maar alle vakken vind ik wel heel leuk en interessant!

Hoe gingen de projecten bij jou? Zoals cultural awareness enzo?

Goed bezig! Volg jij de opleiding in het Nederlands of Engels? We zijn nu nog bezig met een aantal projecten, het gaat tot nu toe wel goed. Ik heb maandag een presentatie voor cross cultural. Hoe ging het bij jou?

Ik volg hem in het Nederlands! want als ik het in het Engels wilde doen moest ik naar IBMS! Oh ja, die heb ik afgelopen vrijdag gehad! Die ging wel goed, had een 7,5! Maar ik had bedrijfseconomie en onderzoek doen helaas onvoldoende dus die moet ik na de vakantie opnieuw inleveren, anders worden mijn tentamens niet nagekeken… dus het is nu al spannend bij mij haha!

Oh, ik volg de opleiding wel gewoon in het Engels. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de school. Succes iig volgende week, hopelijk krijg je er nu wel een voldoende voor. Ik zal voor je duimen!

Het is echt heel breed, maar je wordt voornamelijk opgeleid om in de import/export te werken. Check ook eens de carrièretijger pagina.

Oah lief, dankjewel! :slightly_smiling_face: Welke talen heb jij?

Ik heb voor Frans en Spaans gekozen. En jij?

Ja die heb ik ook gekozen! Spaans vind ik wel echt super leuk en het is ook best makkelijk haha!

Heb je al wat gehoord over wat je opnieuw moest inleveren?