International business and languages/ trade management Asia

Hée

Ik vroeg me af of er iemand is die een van deze twee studies doet. Ik wil een van deze studies gaan studeren, maar ik twijfel nog heel erg. Ik vroeg me af of jullie de opleiding leuk vinden en in het kort kunnen vertellen wat jullie allemaal doen en of jullie het leuk vinden.

up

upje

Ik ken iemand die die eerste opleiding deed (op de Hes). Die is er na 3 maanden mee gestopt. Ik hoorde laatst van haar dat van haar klas nog 4 mensen over waren. Het scheen heel saai te zijn en ze kreeg gewoon vakken als gym, duits en wiskunde. Maar heb zelf geen ervaringen.

Dankje voor antwoord! Ik hoor ook inderdaad van die verhalen als ik op fora kijk. Zelf lijkt het me ook heel leuk dat je een half jaar op een buitenlandse universiteit studeert en dan in het vierde jaar ook een stage in het buitenland loopt en ik lees dat het eerste jaar vooral niet leuk is en daarna steeds leuker.

Ik ga waarschijnlijk International business and Languages doen.

Up! Ik ga TMA in Rotterdam doen

ik ga ook TMA doen alleen dan in amsterdam! als ik slaag…

Ik ga international business and languages op de HVA.

Haha ik twijfel nog steeds heel erg :stuck_out_tongue: Ik ga 9 juni naar de opendag van de hva en dan moet ik een keuze maken

Ik ga European Studies doen op de Haagse Hoge School. Die lijkt er heel erg op… Zijn er hier ook nog mensen die hem doen/gaan doen? :slightly_smiling_face:

Ja dat leek me ook heel leuk! Alleen is Den Haag voor mij dan een beetje ver!

Me neef doet Trade Management Asia, maar kan je er niet mee helpen.
Hij zit ergens in Rotterdam en heeft het naar z’n zin.

Ik ga ook Internation Business and Languages doen op Avans :slightly_smiling_face:

M’n zus is nu tweedejaars Trade management Asia, vraagt maar raak. Als ik je wil kan ik je wel met haar in contact brengen :wink: ze zit op de Hes in Rotterdam en gaat in December naar Vietnam voor stage. Note me anders. Liefs Iris