International business administration

Hallo,

Is er misschien iemand hier die deze studie in tilburg doet?? Zoja, dan heb ik een paar vraagjes:)

In tilburg is deze opleiding niet meer omdat alle mensen die examen deden waren gezakt. Je bedoelt toch bij het ROC Tilburg? Ik wou deze opleiding ook gaan doen en op de open dag vertelde ze dat. Maar verder staat overal op internet dat ze deze opleiding nogsteeds aanbieden.

Dubbel

Echt? Ik bedoelde eigenlijk de universiteit! Dat is niet zo mooi, het leek me namelijk echt een geweldige studie ö!

Ik wil graag weten of het moeilijk is om door de selectieprocedure heen te komen! En of je verder nog genoeg vrije tijd hebt naast de studie om te werken enzo!

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Oke, bedankt voor de info! Nou, vloeiend engels spreek ik zoiezo niet… Ik ben verder op zich best goed in wiskunde. Best jammer dat je een toets van 200 euro moet gaan doen :|. Economie gaat me trouwens ook best goed af. Mocht deze studie niet lukken, denk ik dat ik verder zal gaan met bedrijfseconomie ofzo. Ik heb idd al op de site gekeken en heb net ook even een student gemaild.

Heel erg bedankt voor de info!

Ja klopt, veel universitaire studies zijn Engels. Ik hoorde dat dit allemaal geen probleem zou zijn en je het zo op zou pakken… Eigenlijk heb je bij die studie dezelfde vakken als bedrijfseconomie toch? Ik wist niet dat wiskunde zó’n groot deel van de studie zou zijn! LAS spreekt mij minder aan, dit is minder economisch volgens mij. Ik hoef niet per sé zo’n engelse studie, IBA sprak me alleen heel erg aan :slightly_smiling_face:. Ik ben mijn engels al aan het verbeteren met engelse films kijken zonder ondertiteling en boeken lezen, enz!

ik was op de open dag en daar vertelde die studenten dat het niet heel moeilijk is om toegelaten te worden, dat t allemaal wel meeviel
en die test van 200 euro hoef je niet te doen, dat is alleen voor buitenlandse studenten om te kijken of ze op hetzelfde niveau zitten als 6vwo in nederland
heb me namelijk ook ingeschreven =)

Ik studeer Bedrijfseconomie aan de UVT, dat is bijna hetzelfde maar dan Nederlands. Ik ken ook wel mensen die IBA doen, en zó overdreven moeilijk is het inderdaad niet om toegelaten te worden hoor. Je hoeft ook geen vloeiend Engels te spreken, maar het moet natuurlijk wel gewoon goed zijn.
En je hoeft ook geen ‘master’ in Wiskunde te zijn hoor, dat is een beetje overdreven… :stuck_out_tongue: Wij krijgen dezelfde Wiskunde, en ik heb het (wel met redelijk wat moeite) ook gewoon gehaald. Ik stond wel altijd een 8 voor Wiskunde A, maar een master in Wiskunde ben ik toch echt niet. ;] En het is verder ook geen groot deel van de studie hoor, je krijgt 2 Wiskunde-vakken en that’s it. (1 in jaar 1, 1 in jaar 2) Daarnaast dan nog 2 Statistiek-vakken, en je hebt je Wiskunde natuurlijk wel nodig bij andere vakken. Dat is verder niet zo’n probleem hoor, het is vooral dat je dat vak moet halen!

En mocht je die test niet halen, kan je dus ook altijd nog gezellig Bedrijfseconomie komen doen, haha :grin:

haha ja bedrijfseconomie staat ook op de tweede plaats =D
maar ik zie wel hoe het loopt
ga die brief iig schrijven en opsturen en doe mn best voor mn examens
meer kun je toch niet doen haha
maar hoop wel dat t lukt =D