Intern geheugen mobiel

Hoi,
ik heb een alcatel OT 991 als mobiele telefoon. Nu heb ik alleen een vrij klein intern geheugen. Ik had al geprobeerd om apps over te zetten naar mijn SD kaart, alleen dit ging niet met veel apps. Ook stonden er al veel apps op die ik niet krijg verwijderd.

Kan het interne geheugen daarom worden uitgebreid op een of andere manier?

Dat zou ik niet weten, maar mischien kan je ermee naar een winkel gaan(phonehouse, ofz) en het daar vragen?

Ik heb precies hetzelfde probleem inderdaad. Ik heb ook die mobiele telefoon, en nu komt er ook steeds te staan dat mijn geheugen bijna vol is. Ik heb ondertussen al vanalles verwijderd, maar geheugen is nu toch echt bijna vol. Heel irritant! Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

ik heb een samsung galaxy ace gehad en hierbij hetzelfde probleem gehad. je kunt dit probleem niet blijven oplossen maar wel af en toe het RAM-geheugen wissen en natuurlijk zoveel mogelijk apps op de sd-kaart zetten (en bij het downloaden kijken naar welke apps op een sd-kaart kunnen staan) verder is er geen mogelijkheid om het intern geheugen uit te breiden.

Dat probleem heb ik met mijn Samsung galaxy y ook kan niet eens bij mijn foto,s
Grrrr erewijn ik er geen spel meer op heb staan.

-

Heb mijn man even mijn geheugenkaart gegeven om via de computer even te kijken wat er op stond en waarom die niet bij mijn foto,s kan terwijl ik er geen spel op heb staan en vrij weinig foto,s.
Blijkt hij het geheugen te gebruiken voor gps en nog meer zooi.
Heeft mijn man dus verwijderd en ook data,s of zoiets die ik helemaal niet gebruik.
Nu kan ik weer bij mijn foto,s en weer nieuwe foto,s nemen.
Heb wel gps uitgezet in instellingen.
Zodat hij niet meer dingen opslaat zonder dat ik het weet.

En meestal is geheugen wel uitbreidbaar tot bepaalde mb,s moet je even googlen en dan merk intypen en geheugen uitbreiden.

Ik heb 159 mb, vrij weinig dus.

@Spookkatje GPS heb ik ook al uit staan geloof ik. Wel staan er bij gewoon al apps op zie ik zelf niet heb gedownload en die ik dus ook niet kan verwijderen, heel irritant.
Ik had ook al even gegoogled, maar kon nog niet veel vinden.