Interieur junkies

Ik ben altijd al verliefd op interieur geweest. Ik wilde vroeger dan ook binnenhuisarchitect worden, haha. Binnenkort ga ik op mezelf en ik zoek de mooiste meubels en accessoires voor het kleinste prijsje. Kent iemand toevallig een forum waar interieurjunkies delen wat ze gekocht hebben voor hun huisje etc? Of kan dat hier? Ik ben erg benieuwd waar iedereen zijn mooie, goedkope spullen vandaan halen.

Ik zit bij een aantal groepen op Facebook waar ik elke dag superveel foto’s voorbij zie komen – zoals “knus in huis”, “huisjekijken lifestyle fangroep” en “creatief in eigen huis en tuin” (ook dingen die me minder aanspreken ofcourse),
en ik kijk regelmatig op websites als Interiorjunkie. Weet niet of je daar wat aan hebt?

Of het programma van vtwonen.
Kan je terugkijken op de website en die producten kan je toch wel altijd terugvinden op de website.
Het een wat duurder dan het ander though.

Helaas bestaat dat niet echt. Maar instagram is echt heaven qua interieur. Gewoon zoeken op de hashtags intrior interieur witwonen etc.

Verder kijk ik zelf vaak op vtwonen en pinterest. En uiteraard heeft Ikea, xenos, action en mijn laatste ontdekking kwantum ook heel veel leuks voor weinig.

Jaaaa Kwantum, en als je goed om je heenkijkt vind je ook wel leuke DIY’s voor Ikea producten die super cheap zijn. Kan handig zijn.

Ik ben eigenlijk dol op interieur. Ik vind het echt jammer dat er geen forums zijn of actieve interieur topics. Met inspirerende foto’s en nieuwe interieurtrends en zo, ergens waar je tips kunt vinden enz. maarja, ik heb het tot nu toe nog niet kunnen vinden. Ik kijk vaak house/room tours en kijk vt wonen, op Ikea en pinterest idd.
Eigenlijk moet er echt zo’n topic / forum komen. :<