Interesses in sieraden !

Hee meiden.

Wat zijn jullie interesses in sieraden?
Kleur, vorm, uiterlijk etc.

ik wil misschien een eigen site gaan maken, en zelf oorbellen ofzo maken.
Maar ik wil dus even jullie interesses op het gebied van sieraden.
Wat voorn sieraden vinden jullie leuk, maar dat het wel heel apart is zegmaar,
dat je weet, oh die heeft zij ontworpen ofzo weetjewel?

Bijv :
Als het over oorbellen gaat: je interesse, wat lijkt je een leuke oorbel ?:

Oorbelring met grote bloem.

Zoiets bedoel ik.

Hoop dat het niet te ingewikkeld is,
maar het is dus armbandjes. kettingen. oorbellen, alles van sieraden !
Hoop dat jullie reageren !

Ik hou van grote oorbellen, maar die niet gelijk zo groot zijn dat je denkt: o, daar heb je weer zo’n meisje die erbij wilt horen, die stoer wilt zijn.
Met mooie kleuren en af en toe ook gewoon verschillende kleurtjes, lekker vrolijk. En een paar mooie oorbellen die je voor bepaalde gelegenheden kan dragen.

Oke, bedankt ! nog iemand ?

Ik hou niet zo van grote oorbellen. Althans, ik vind ze super mooi, maar het staat me gewoon niet. Ik draag altijd knopjes, meestal gewoon simpele ronde. Qua ringen hou ik wel een beetje van apart, of nouja, iig niet van die zilveren met diamantjes en krullenvormen zegmaar erin. Meer uilen en smileys enzo. :slightly_smiling_face: En kettingen, aah, daar ben ik gewoon verliefd op. Ik heb er nu ongeveer 23 dacht ik, nog niet super veel, maar ach. Ik hou niet zo van kettingen met allerlei kralen, maar eerder gewoon met éen hanger eraan. Bijvoorbeeld met een aardbei. :slightly_smiling_face:

Knopjes : Parels en diamantjes en roosjes
Lange : Beetje vintage-achtig

Grote ronde vindt ik niet mooi eigenlijk

Vintage dingen; cameo, bloemenpatroontjes etc. ;]

ik draag altijd knopjes en ik koop dan meestal wel wat aparts, bijvoorbeeld een roosje, of een leuk hartje.
dat vind ik persoonlijk heel erg leuk, gewoon een knopje met een leuke twist eraan :grinning:

Echt zilveren sieraden, edelsteentjes, kettingen met schattige hangertjes als spiegeltje met kam en kaptafeltje, liefdesbrieven, vogeltjes, hartjes.

Ik hou van medaillons, ook bijv. in een armband verwerkt.

Verder vind ik dat bronskleurige materiaal ook erg mooi.

EN SLANGEN!

Ohmylord ik hou van slangen sieraden <3

up

iemand nog iets ?\

up

yay for ebay!

Iemand nog iets?

Ik hou van wel stoffen armbandjes met een klein schattig pareltje ofzo ertussen :grinning:

Ik hou van vintage kettingen en ringen <3

vintaaage (:
alles met bloemetjes !

maak gewoon wat je leuk vind om te maken. Doe het eerst voor jezelf, en als je het te leuk vind en blijft doen, kan je denken over verkopen. Ik maak ook al heel lang zelf juweeltjes en mutsen enzo, maar ik vind het niet zo nodig om te verkopen. Meestal worden toch de leukste dingen verkocht. Ik heb onlangs op mijn tanden gebeten en een ketting van fimo voor mezelf gehouden: de 4 vorige waren verkocht, sommige nog voordat ze af waren. Nu ben ik blij dat ik zelf iets heb!

Oorbellen: Grote/lange oorbellen die ook speels zijn

Armbanden; brede armbanden met vel bling bling