Interesse in wholesale asian webshop?

Goedemiddag!

Ik zat te kijken op www.wholesale-dress.net en aangezien het erg goedkoop
is maar de verzendkosten hoger worden hoe meer je besteld en het voor
sommige meisjes lastig is om met paypall te betalen leek het me handig
om een eigen webshop te openen met items van deze site. Dan kan ik ‘groot’
inkopen.

Nou lijkt het me wel handig om te weten of hier interesse in is en zo ja, in
wat voor items is er het meeste interesse?

De prijzen zijn erg laag maar het is allemaal one size! (Behalve de schoenen)

Dus… Wat vinden jullie ervan?

liefs, x

het compenseert wel hoor.
ik had 11 items voor 96 euro ofzo,
waaronder jurkjes, een jas, truitjes, en broeken!
als jij een webshop opent ga je uiteraard meer vragen dus ik denk niet dat het veel uitmaakt.
je kan evt ook een groepsorder doen?

Klopt maar het is denk ik handig voor de meisjes die niet uit het
buitenland mogen (en kunnen, i.v.m. paypall) bestellen.

Ik zou inderdaad eerder een groepsorder doen dan dat je een webshop begint.

ik ga er sowieso shoppen nu. Maar waar zit dat bedrijf? omdat je meerdere talen kunt kiezen. Vanaf waar moet je de verzendskosten rekenen?

Ik koop nooit wat in dat soort winkels.
Paar x gedaan, maar vaak worden er verkeerde maten opgegeven en vallen ze veeel te klein.

Als je daar bvb shorts ziet, dan is een L 72cm bij de waist, nou ik heb M en ik heb een waist van rond de 90 dus daar gaat dan al iets fout.

Okay dankjullie allemaal!

Alle maten staan er ook in centimeters bij, dus dat is ideaal! En ik neem aan (hoop) dat centimeters in azië niet kleiner zijn dan in NL :stuck_out_tongue:
Ik wil er eigenlijk wel graag bestellen!

Ik wil er alleen schoenen bestellen, maar ben bang dat het verkeerd gaat xD

Haha nee, is een betrouwbare site hoor dus zal niet veel mis kunnen gaan *-)

^zijn de schoenmaten ook correct? dus niet dat ik dalijk een te kleine of te grote ding aan mijn poot heb

Ooit eerder bestelde ik schoenen uit azie, maar die waren 2 maten kleiner dan ze hoorden te zijn… maar hier staan de centimeters bij, dus kan niet veel fout gaan denk ik, even de voetjes opmeten :stuck_out_tongue:? en anders ja… is maar net of je die gok wil nemen :stuck_out_tongue:

oo ga ik ff meten idd xD

Ik denk dat ik het bij yesstyle.com hou.

De verzend kosten worden meer als je meer neemt ? O_o dat is bagger.

ik zou geen webshop openen. als je daar al een truitje voor 5 euro kan halen, dan moet jij ze straks in nederland voor 4 gaan verkopen… anders denkt iedereen: ohh dan haal ik het wel gewoon bij die aziatische site

hey wat een leuke site! alleen ik heb totaal geen verstand van dollars hoeveel euro is bv 9 dollar?, en hoe kan ik paypall krijgen ofzoiets?

ooow echt leuke dingen! ik zou wel mee willen bestellen als je een groepsbestelling gaat doen!

http://forum.girlscene.nl…REGELS/list_messages/6950

Niet toegestaan.