intense haat en liefde voor een jongen..

Ik kom hier voor advies, niet voor rottige opmerkingen. Even ter verduidelijking.

En dan nogsteeds. Het is alweer bijna een half jaar geleden dat ik intiem bezig met hem was. En nóg merk ik dat mijn gevoelens voor hem nooit zijn weggegaan. Ik heb ze al die tijd in een hoekje verstopt in mijn hart maar telkens weten mijn gevoelens voor hem toch naar boven te komen…
Het maakt mij gek. Een jongen waar ik nog nooit zo veel gevoelens voor had. Mijn ideale droomjongen heeft een paar maanden geleden mijn hart gebroken. Nog nooit heeft een jongen mij zo lelijk (om het nog maar even netjes te houden) behandeld. Naast dat hij mij zo’n ontzettende pijn had gedaan had ik altijd nog contact met hem. We waren weer vrienden als voorheen maar niet hetzelfde. Ook spraken we elkaar nog best vaak tijdens het uitgaan, maar toch altijd nog met een flirtige tintje. Al die tijd had ik nog stiekem gevoelens voor hem. Door het regelmatige contact dat ik met hem had bleven de gevoelens spelen.

Tot een 5 weken geleden toen ik hevige ruzie met hem kreeg. Daardoor was het hele contact in 2 uur verdwenen. Ik haatte hem met mijn hele hart. Ik hoefde hem echt nooit meer te zien. Ik was eindelijk blij dat ik niks meer voor hem voelde en dat het helelmaal over was. Maar tot een week geleden…

Ik dacht ineens weer aan hem, ik droomde weer over hem, ik dacht aan de momenten samen. En ik ben weer helemaal vooraf. Elke jongen waar ik tussentijds mee date voldeden niet aan mijn eisen. Ik kom er niet overheen en ik baal er gruwelijk van. Hij verdient mijn aandacht niet terwijl hij die toch van mij krijgt. Ik had alles al verwijdert van hem wat maar ook enigzins een link naar mij had. Zijn msn, hyves, facebook, nummers alles. Alles geblokeerd zodat ik ook niet naar hem hoefde te kijken en hij niet naar mij. Ik wil er zó graag overheen komen maar het lukt mij niet. Mijn vriendinnen willen er niet eens meer over praten omdat ik er al te veel over heb gehad. Ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd.

Nu vraag ik wat jullie ervaring is en of een van jullie goede adviezen heeft.

erg herkenbaar, maar er moet toch meer tijd overheen gaan lijkt me.
Ook werkt té ontwijkend misschien weer naar dat je juist wel aan hem denkt.
Je denkt nu namelijk aan alle mogelijke manieren om niet aan hem te hoeven denken en hiermee hou je je dus juist met hem bezig.
Zoek afleiding en laat er tijd overheen gaan :slightly_smiling_face:

probrer je op een andere jongen te concentreren ? misschien dat het helpt
Hij heeft je pijn gedaan je hart gebroken dus hij is het niet je waard.
Maar ik vind ook wat pouire zegt goed

tijd heelt alle wonden, word gezegt :wink:
zoek afleiding ^^
en niet meer tegen vriendinnen over beginnen, het kan indd heel irritand zijn als een vriendin de hele tijd over haar liefdes probleem praat :wink:

succes lief(l’)

wauw dit is echt herkenbaar, bij mij is het nu bijna een jaar geleden en als ik met hem geconfronteerd word of aan hem denk kan ik me ook ineens zo verdrietig voelen. ik denk dat wat anderen ook zeggen, tijd heelt de wonden. ik merk ook dat ondanks je met andere jongens bezig bent het je soms nog heel erg verdrietig kan maken, dit komt omdat hij waarschijnlijk langere tijd zoveel voor je heeft betekent en als hij dan ineens uit je leven is is dat erg rot. ik denk ook niet dat je er nog teveel over moet praten, het is klaar en praten is goed maar op een geven moment moet je erover ophouden en er niet meer mee bezig zijn. ik hoop dat het snel beter gaat, probeer leuke dingen te doen en bezig zijn met andere jongens kan helpen maar het moet natuurlijk niet op een sletterige manier. denk maar op de manier van dat als het wel zo had moeten zijn dat jullie nog contact zouden hebben dat dat zo was en nu het niet zo is gelopen had het ook misschien zo moeten lopen. sterkte!

Herkenbaar… zoek afleiding

Laat hem hij is het niet waard.
ga anderen dingen doen.

Nouja weet je wat het lastigste is… hij is gewoon zo vaak in mijn buurt.
We zitten op dezelfde school, op dezelfde afdeling (gelukkig verschillende pauzes). Ik kan het super goed vinden met zijn vriendengroep, een van zijn vrienden is een klasgenoot van mij en tevens heb ik veel contact met zijn broertje. Met zijn moeder maak ik ook regelmatig een praatje mee en een paar familieleden van hem zijn mijn collega’s. Ook zie ik hem regelmatig met het uitgaan. Eigenlijk was de planning dat ik een paar weken terug met hun een weekendje weg zou gaan. Dit was niet meer doorgegaan, gelukkig. Maar ik ben best wel close met een paar vrienden van hem. Daarnaast ga ik veel met het zusje van zijn beste vriend om. Dus als ik daar ben is hij daar ook wel eens te vinden. Ik word gewoon constant geconfronteerd met hem… en dat maakt het vergeten voor mij gewoon heel lastig.

Ik heb een paar dagen geleden een date gehad met een super leuke jongen, maar hij voldeed gewoon niet aan de eisen die die andere jongen wel had. Ik wil het van me afzetten maar het gaat gewoon niet… Voor mij was hij de ware. En dan ga je dat automatisch zoeken bij andere jongens.

Gelukkig heb ik in al die tijd genoeg afleidingen gehad. Maar toch op een ongewenste manier blijft hij terug keren. Ik hou mezelf voor gek als ik hem negeer, dan blijft het gevoel er toch wel zitten.

En tja toch hebben jullie wel gelijk… tijd heelt alle wonden…
Ik ben een van de meest ongeduldigste meisje die er bestaat. En het is alweer half jaar geleden en ik ben er nog niet over. Het duurt gewoon te lang.

Het zij zo… maar iig bedankt voor jullie adviezen!
Nieuw advies is altijd welkom :slightly_smiling_face:.