Intakegesprek presentatie

Hallo allemaal,

Ik heb over een paar dagen een intakegesprek, nu moet ik in de vorm van een presentatie mezelf voorstellen. Het is een mode opleiding en ik moet ze ‘verassen’’. Nu wil ik iets origineels doen maar ik kan niks bedenken, ze gaven als voorbeeld: een PowerPoint, moodbord of kleding. Weten jullie iets leuks en origineels waarmee ik eruit spring??

Groetjes

Een moodboard in de vorm van een Prezi!
Origineel en leuk gepresenteerd!

Een Pecha Kucha, dat is een ppt maar op iedere dia staat enkel een foto en na 20 seconde springt je dia over naar de volgende. Je moet dus een soort pitchen per dia.

Je zou kleding zelf kunnen ontwerpen, door bijv. er een moodboard voor te maken. Daaruit maak je dan een uiteindelijke schets, die schets realiseer je dan (naaien of bestellen bij een winkel die dit doet(weet overigens niet of dit laatste bestaat)). En dan trek je die kleding aan bij de presentatie en neem je al je vooronderzoek mee :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of dit teveel werk is in die paar dagen die je hebt, maar je zou bijvoorbeeld ook gewoon een paar stappen ervan kunnen uitvoeren, en de kleding niet realiseren. Of als je nog een oud proces hebt liggen?

Succes! :slightly_smiling_face: