Intakegesprek apothekersassistent Noorderpoort

Hoi,

Een tijdje geleden heb ik mij aangemeld voor de opleiding apothekersassistent aan het Noorderpoort in Groningen. Nu heb ik net een brief gekregen dat ik dinsdag 1 juni op intakegesprek moet komen en een rekentoets moet doen. Heeft een van jullie hier ervaring mee? Ik vraag me heel erg af wat voor vragen ze gaan stellen bij het intakegesprek en wat wel en wat juist niet handig is om te zeggen. Verder vraag ik me ook af wat ik me voor moet stellen bij deze rekentoets. Wat voor sommen krijg je dan zo ongeveer? Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.

Groetjes!

Bij een intake zullen ze denk ik wel gaan vragen waarom je deze opleiding wilt gaan doen, toon gewoon veel interesse en zeg dat je er veel zin in heb!
En stel vragen over je nieuwe opleiding (als je die heb). Verder heb ik er geen ervaringen mee, dit heb ik maar gehoord van andere haha maar veel succes

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben zo zenuwachtig…

& EstherSheckler, weet jij nog waar je toen heen moest voor dat intakegesprek? Wijst het zich vanzelf of moet ik nog ergens vragen? Bevalt de school je trouwens goed? Ik heb al met meerdere mensen gesproken en die zeiden dat het qua organisatie niet geweldig is, maar dat de sfeer wel leuk is. Het is alleen wel fijn om meer meningen te horen. :slightly_smiling_face: