Instroom februari

Heyyy

Ik heb een probleempje. Er is wat mis gegaan met aanmelding voor mn studie dit schooljaar. Alleen ik zie mij nog niet echt een heel jaar thuis zitten. Weet iemand toevallig of je ook in februari kunt beginnen met opleiding bedrijfseconomie aan de hanze in groningen?? Op de site kan ik daar nergens over vinden.

Mail ze anders even? Meestal moet het er wel bij staan.

Als het kan staat er het vast wel aangegeven. Inderdaad even mailen/bellen.

Meestal heb je toch ook een instroom in Oktober? Misschien kan je dat dan proberen?

Vaak kun je gewoon nog instromen tot oktober, zo niet hebben inderdaad veel opleidingen een februari instroom (bij mij helaas niet het geval dus ik zoek ook nog een bezigheid voor tot aan september) maar je kunt het beste gewoon even die school mailen.

Misschien kun je morgenvroeg eens erheen bellen dan heb je wel meteen antwoord dan dat je doet mailen.
Als je dat niet durft zou ik gewoon mailen.

Bedankt iedereen!

Ik ga morgen even bellen/mailen.
Ik heb inmiddels wel een pagina gevonden op hanze site en daar staat februari instroom bij. Alleen geen bedrijfseconomie :frowning_face: (maar het is best wel een oude pagina dus ik ga het morgen gewoon proberen)

Nu nog instromen zou ik niet doen. Wij hadden 1 iemand die was nog met vakantie en de hele 1e week gemist en liep al zoveel achter…
Dan begin je meteen al met een achterstand en dat is echt niet fijn.

Ik denk dan dat je enorm veel achterloopt als het al kan.

Veel opleidingen wel.
Alleen op sommige scholen niet, dan verwijzen ze je vaak door naar een partnerschool.
Even uitzoeken bij de betreffende school.