Sorry voor het lange verhaal maar ik moet het kwijt en ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoop dat jullie dit willen lezen en een reactie achter willen laten want ik zit gewoon compleet in de shit.
Haii iedereen,
Ik heb wel vaker een topic aangemaakt over mijn ‘vriendje’.
Ik was te afhankelijk van hem en dat is niet goed voor me, compleet niet.
Hij heeft het dus uitgemaakt 2/3 weken geleden maar hij hield nog van me zei hij maar hij had probleme die hij eerst op moest lossen want hij zit met zichzelf in de knoop.
Ik ben dus in de vakantie heel vaak bij hem geweest, altijd met vrienden erbij enzo en we hebben toen ook wel eens gezoend.
Op een dag vroeg ik om wat met zijn 2e te gaan doen en dat vond hij goed. We zijn toen gaan zwemmen en daarna wat rond gaan hangen (zijn kleine broertje ging ook mee omdat ie anders niet weg kon) en daarna bij hem thuis eten. We hebben toen heel veel gezoend, op de manier dat we dat deden toen we nog verkering hadden en hij zei dat hij me nog leuk vond en van me hield. Dat hij me terug wou. Niet letterlijk met die woorden maar daar kwam het wel op neer.
Ik was al een beetje over hem heen aan het komen, heel langzaam, maar toen dat gebeurde (die dag) kreeg ik weer complete hoop dat het goed zou komen.
Valse hoop…
Gister kwam hij op msn en moest me wat vertellen. Hij is verliefd geworden op een ander meisje. Die hij via hyves kende en laterna via msn mee sprak. Ik ken dat meisje ook. (is een soort van vriendin kun je zeggen) Hij sprak veel met haar sinds het uit was en een week na dat het uit was is hij verliefd op haar geworden zei hij. Maar… in dat weekend (toen hij dus al verliefd op haar was) heeft hij me weer aangevraagd en ik heb ja gezegd. 3 dagen later maakt hij het weer uit omdat hij denkt dat we toch weer ruzie zouden krijgen omdat hij nog steeds met zichzelf in de knoop zit maar dat hij nog steeds *** veel van me houd. Anyway, ik kreeg dat dus gister te horen en dat meisje vind hem ook leuk maar hij neemt niks met haar omdat hij nog steeds in de war is met alles enzo. Toen hij me dat vertelde via msn heb ik hem gebeld en erover gepraat. Hij vond me dus al die tijd niet meer leuk maar wist niet hoe hij het tegen me moest zeggen omdat hij me geen pijn wou doen omdat hij wist hoeveel pijn hij me had gedaan toen hij het had uitgemaakt.
Ik ben er gewoon aan onderdoor gegaan. Ik hou nog vreselijk veel van hem en ik ben gewoon afhankelijk van hem maar dat wil ik niet. Ik word op school ook vreselijk gepest en nu dit er nog bij. Verder heb ik ook nog allemaal problemen en heb dingen gedaan die ik niet had moeten doen (snijden/drinken/roken/blowen) en gister heb ik alles verteld aan mijn ouders en vandaag mag ik thuis blijven. Ik voel me geestelijk totaal niet goed en daardoor krijg ik lichamelijk klachten lees; buikpijn/hoofdpijn etc. Ik heb ook zelfmoordneigingen en heb echt de neiging om me weer te snijden maar ik weet dat ik dat niet moet doen. Kortom; ik sta gewoon op instorten.
Ik heb hem verwijderd van msn en dat meisje ook. Ik wil de komende tijd niet met hem praten en hem niet zien want ik weet van mezelf dat als ik hem zie ik weer compleet voor af aan ben en alles wat ik heb opgebouwd om hem te vergeten als een muur in elkaar stort.
Laat asjeblieft een reactie achter want ik weet het gewoon compleet niet meer.
Alvast bedankt voor het lezen… <'33