Instant Happiness: sieraden waar je gelukkig van wordt :)

Hallo allemaal!! Na jaren twijfelen en heel vaak gehoord te hebben “Joh je zou echt je sieraden moeten verkopen”, heb ik besloten het gewoon te gaan proberen. Dus heb jij behoefte aan wat instant happiness in je leven kijk dan snel verder. Alle instant happiness is zelfgemaakt met heel veel liefde. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

FLOWER POWER

Kettingen met een bloemenhanger. De lengte van de linker ketting is 35 cm, de lengte van de rechter is 30 cm. De linker ketting kost 10 euro. De rechter kost 8 euro.

LOVE BIRDS

Fijn, zilver kettinkje met twee vogeltjes. Het kettinkje is 25 cm lang. Deze uberschattige ketting kost 8 euro.

SPREAD YOUR WINGS

Ketting met kolibri hanger en kolibri bedel. De ketting is 35 cm lang en kost 8 euro.

BIRD & BLOSSOM

Vrolijke ketting met grote bloem en vogel. Beide kettingen zijn 35 cm lang en kosten 10 euro.

LEAF, LAUGH, LOVE

Bronskleurige oorhangers met blaadje. De oorhangers met strass-steentje kosten 5 euro, de oorhangers zonder steentje kosten 4 euro.

HAPPY HIPPIE

Dit zijn mijn all time favorites. Wat is er zomerser dan een arm vol armbandjes? Alle armbandjes kosten 3 euro per stuk, maaaar als je er twee bestelt betaal je maar 5 euro voor de twee! Als je bij de bestelling van een armbandje je polsomvang doorgeeft, maak ik ze voor je op maat.

Word je bij het zien van deze vrolijkheid ook zo enthousiast en wil jij je eigen portie instant happiness bestellen, stuur me dan even een note waarin je beschrijft welk item je zou willen. Ik laat dan weten wat de verzendkosten zijn.

xx

Heel leuk! ruil je ook?

@Jenniderp: nee sorry

Supercute! één armband, is dat een heel setje, wat op één foto staat zegmaar? of zijn het 3 losse armbanden op 1 foto?

@Reneetje: één armband is 1 enkel los armbandje op de foto. Ik heb ze met meerdere tegelijk gefotografeerd zodat je kunt zien hoe je ze kunt combineren, als inspiratie zegmaar

UP

:slightly_smiling_face:

Wat een leuke dingen!

Leuk hoor, succes met je verkoop!

Mooi! Ook hele leuke namen :slightly_smiling_face:
Succes met de verkoop!

Dankje meiden :slightly_smiling_face:

Leuke sieraden!

Heel knap dat je dat zelf kan maken!

Hoi,
Ik kan je geen note sturen helaas.
Ik vroeg me af hoe je aan dat dunne waxkoord? Komt op de onderste foto en dan de onderste afbeelding. :slightly_smiling_face: