Hee lieve meiden,
Ik heb jullie advies nodig, ik vertel eerst het verhaal even.
Op koningsnacht was ik met 3 vriendinnen naar een feesttent in mijn stad gegaan en vanaf het begin van de avond 00:00 stond een groepje van 4 jongens al steeds te kijken, een uur laten verschoven we een beetje van plaats naar achteren en zij kwamen ook op onze plek dansen echt zegmaar een beetje op ons gericht terwijl ze nog steeds keken. We dansten in een kring en op een gegeven moment maakte een vriendin de kring open en dansten we in een grote kring van 8. Één jongen bleef maar kijken en kwam steeds dichter bij me, ik kreeg het spaans benauwd en pakte een vriendin die voor me stond en zette haar op mijn plaats en ik stond dus op de haare met mn rug vol op tegen hun en dat was echt niet aardig, ze keken wat teleurgesteld en liepen weg 02:00.
Oke ten eerste heel erg bedankt dat jullie dit lange bericht lezen. Maar mijn vraag is, hoe kan ik het altijd verpestte en onaardig doen tegen jongens? (Ik ken die jongen nog van mijn vorige school groep 5 ofzo dus ik weet hoe hij heet, zal ik hem op instagram gaan volgen? Ik ben echt zo’n schijterd in dit soort dingen, hoe kom ik hier vanaf?!)
Help me alsjeblieft
Heel veel liefs en alvast bedankt !! X Fleur