Instagram

Heey,

Ik heb een paar maanden geleden een jongen toegevoegd op Instagram. Ik likete zijn foto’s, hij de mijne. Hij is de broer van een meisje dat bij mij op school heeft gezeten. Ongeveer 5 dagen geleden heb ik hem een berichtje gestuurd via de Instagram chat en kort erna had ik zijn nummer.

We hebben een tijdje gepraat, alleen hij antwoordt vaak met ‘niiiice’ en ‘jaaa’. Maar het meeste heb ik wel aan hem gevraagd. Dus ik raak al best snel uit gespreksstof. We hebben wel grapjes gemaakt over een film kijken, alleen wil ik die plannen wel voortzetten.

Hoe moet ik zorgen dat het gesprek gaande blijft en hij me mee uit vraagt? Heeft er iemand nog tips of leuke onderwerpen of zo?

Hope you can help me!

Groetjes,
Maltameisje

Of jij vraagt hem uit? Maar ik snap wel dat je liever hebt dat hij jou uit vraagt, haha.

stel open vragen, dus vragen waar hij geen ja of nee op kan antwoorden

Nou ja het ding is als ik erover begin dan maakt hij er een grapje van…

Thanks!
Maar toen ik dat ging doen, stelde hij geen vragen terug… Ik was vooral aan het vragen stellen en hij gaf antwoord…

Misschien een keertje vragen als je erover begint iets van maar het lijkt me wel leuk om een keertje te doen, dus misschien dat hij er dan al meer op reageert maar als hij er dan weer een grapje van maakt, is het misschien zo dat hij niet wil (niet lullig bedoeld)

Dan zou ik zeggen dat je het leuk lijkt. Want als hij er steeds grapjes over maakt, dan denk ik dat hij het niet wilt. Maar dit zul je natuurlijk moeten vragen aan hem.

Nee, je kan zomaar gelijk hebben hoor. Ik dacht misschien is het wel zo dat hij niet durft of iets.

True, het zijn niet echt diepgaande gesprekken dus waarschijnlijk heb je gelijk. Ik dacht misschien als er een date komt kan ik kijken of het wat kan worden of niet.

Dat kan ook zomaar kunnen, dat hij denkt dat jij een grapje maakt en dat hij er daarom ook maar een grapje van maakt. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen (:

God wat zijn jongens ook moeilijk haha. Ik ga het proberen!

Is het gelukt?
Vervelend als je zo’n interviewgesprek krijgt :dry:

Ik ben wel benieuwd naar zijn antwoord :’’)

Ja het is echt een interview gesprek geworden… Nou vanavond gaat hij naar een feest van zijn studie. Alleen ik dacht kijken of ik hem zover krijg me uit te nodigen. I failed xd Dus ik wacht nu op het moment dat hij weer wat zegt.

wat voor berichtje had je hem op instagram gestuurd?
echt vervelend voor je dat je failed en anders ald hij nu niets meer doet dan kun je hem misschien beter vergeten en ik snap dat het moeilijk is, of hem gewoon rechtuit vragen wat hij wil maar ik snap dat beide opties moeilijk en vervelend zijn…

suc6! ik hoop dat het goed afloopt!

liefs,

Heey,

Ik zei dat ik z’n foto’s leuk vond en zo raakten we aan de praat. Ik ben nogal direct in dat soort dingen, dus dan ga ik ervoor haha. Ja ik geloof nog wel dat er wat inzit als ik nog even doorpraat en anders geef ik op. Want mee uit vragen vind ik nu een beetje tricky…

Thaaaanks xx

als hij er een grapje van maakt, is het zo dat hij

1: het niet snapt
2: er niet klaar voor is
3: het gewoon niet wil.

ik zou het zo doen,

jij: wil je miss een keer samen een film kijken?
hij: haha ja winnie de pooh
jij: haha, maar nee ff sirrieus
hij: winnie de pooh of walking dead XD
jij: ehh t was geen grapje haha

en zo kan die niet meer tegen je in, zorg dat je bij de vraag geen lachsmileys gebruikt want dan zou ik het ook niet meteen sirrieus opvatten,

suc6!
ps: kijk uit met instagram jongens

en oh ja, als hij geenvragen aan jouw stelt was ik allang gestopt, het spijt me maar het lijkt erop alsof hij wil dat dit stopt. jij bent het meisje en je moet wachten tot hij interesse toont

I know… Dacht gewoon dat ik t kon krijgen na een tijdje. Is goed dat zal ik proberen!