Instagram

Hoi! Ik gebruik nu al zo n jaar instagram. Nu is er een jongen en die reageert al zo n twee weken op al me foto’s met ‘kk lelijk’ ‘ze zouden jou kk kop op instagram moeten verbieden’ enc. Hij reageert niet alleen op foto’s van mezelf maar op ook me neefje van 6 maanden en het raakt me eigenlijk best wel. Hoe kan ik hem blokkeren of aangeven op instagram zodat ze account word verwijderd of iets?

Alvast bedankt.

xoxo

Ik heb eigenlijk geen idee. Zie dit maar meer als een UP omdat ik een hekel heb aan zulke mensen.

Ik zou als eerst je account afschermen en hem je niet laten volgen. Even op google zoeken of er mogelijkheden zijn. Zodra ik het gevonden heb reageer ik wel opnieuw.

Gevonden.

als je bij zijn profiel bent, heb je rechts bovenin - bij mijn iphone - een vakje met een pijltje, als je hierop drukt krijg je 2 opties: gebruiker blokkeren, en melden vanwege spam. Ik zou hem eerst melden, en daarna gebruiker blokkeren.

:slightly_smiling_face:

Scherm hierna alsnog je account af , zodat alleen mensen die jou volgen en die je toestemming geeft jou foto’s kunnen zien.

Dank jullie wel, dan nog een vraagje: hoe kan je je account afschermen? :blush:

Helemaal rechtse knopje bij menubalk. Dan kom je als het goed is op je profiel. Dan op ‘Edit Your Profile’ klikken. Dan rechts boven in de hoek staat zo’n instellingen icoontje, zo’n tandwieltje achtig iets. Daar klik je op en dan staat bij account ‘Photos Are Private’ en die zet je dan op ‘On’

Ik vind het echt triest dat iemand zo reageert op jou foto. Niet te veel van aantrekken, die kerel moet een leven gaan zoeken.

[color=rgb(216, 61, 95)][size=78%]@yellowtulips dank je wel, hier heb ik echt wat aan :slightly_smiling_face: xx[/font]

Klein vraagje, als je een afgeschremd account hebt, en je plaats #'s, komt dit dan gewoon in die # ‘groep’ ? Beetje onduidelijk :cold_sweat:

Ik denk het niet :wink: