Instagram Spookvolgers

Ik weet niet of de vraag al gevraagd is, maar is er een app waarmee je gratis je spookvolgers enzo kan zien? Ik weet wel dat je met Volgers+ je spookvolgers, aanbidders enz. kan zien, maar daar moet je voor betalen en dat kan zoals gewoonlijk niet met je normale bank :pensive:
Alvast bedankt hoop ik

Denk dat je even in je store ghostfollowers of iets dergelijks moet typen om het te vinden.

Wow wat. Bestaat dit echt? :’)

Wat zijn spookvolgers?

Inderdaad. Mijn leven is echt over dan. :’)

Dat je kunt zien wie op jouw insta (geloof ook fb als ik kijk in me appstore) kijkt, maar je niet volgt.
Als ik het zo typ is het eigk nog niet zo erg, maar zie je ook hoe vaak enzo? :’)

Ghost followers zijn mensen die jou volgen maar niks liken of geen comments maken
En er bestaan trouwens wel apps om te kijken of mensen je terug volgen ja of nee. en om te zien of jij bepaald wel of niet terugvolgt.
En zelfs app om je volgens te manipuleren en likes te manipuleren…

^ Ohhhh, dacht al iets raars. Dat mensen konden zien wie je stalkte ofzo.

Dat wil ik ook wel weten, ik heb iets van 500 volgers maar altijd rond de 40 likes.
Niet dat het mij om de likes gaat, maar er zijn dus waarschijnlijk ook heel veel mensen die mij ik totaal niet ken en mij volgen. Daar wil ik eigenlijk ook wel af, nu heb ik er wel een slotje op maar volgens mij kon dat eerst niet?

Helaas kost alles (zo ver ik weet) geld

Ik ben geen expert op dit gebied hoor XD
Maar ik heb de ghostfollower app en de app om te zien wie je niet terugvolgt beide toevallig gevonden in appstore.
Als je gewoon insta intypt krijg je al veel keuzes enzo.
En beiden hebben mij geen geld gekost. Wel als ik nog bepaalde dingen wil bekijken bijvoorbeeld voor wie ik zelf een ghost ben geworden…

Ik heb voor instagram wel zo’n app om te zien wie mij ontvolgt.
Ben namelijk best wel benieuwd wie de unfollower dan is :grinning:

ik ook! Is best wel fijn eigk haha

Instafollow!

Instafollow, Followers, Instaghost
Zijn de apps die al die dingen hebben
Zoals bekijken wie je heeft ontvolgd
Wie een ghostie is etc

*download*

nawwh zijn die er echtt wahaa xddd

omg ik hoop echt niet dat er mensen zijn die ik ken die dit hebben :flushed:
ik kijk best vaak naar profielen enzo, echt als facebook maar niet zoiets heeft hahahah :")

Nu word ik nieuwsgierig. Ik weet wel dat er veel nep accounts zijn, dus ik ga het ook eens downloaden.

Oud topic, slotje + kan in Instagram topic bij Fotografie