Instagram; model.

Heehallo! <3

Ik zit dus met een probleempje…
Ik ben serieus verslaafd aan ‘instagram’, ik hou d’r van om foto’s te maken & het licht te bewerken en te delen.
De laatste tijd ‘liked’ een man, fotograaf, al mijn foto’s.
Hij reageerde op eentje of ik zijn model wil zijn.
Ik vond het super gaaf & vertelde het gelijk tegen mijn beste vriendin.
Ze waarschuwde me gelijk dat die man een pedo of oplichter kan zijn…
Mijn moeder weet van niets.
De man wil naar mijn plaats komen en dan foto’s maken in de natuur, ik vind dat wel betrouwbaar klinken want dan kunnen mijn ouders erbij zijn.
Toch weet ik niet wat ik moet doen :frowning_face:
Weet een van jullie dit ?
Ik weet het echt niet :frowning_face:

X0X0
:couplekiss_man_woman:
Merel

Zoek op internet de naam van de man

Als je gaat spreek dan eerst af in een drukke plaats
En neem iemand mee

De man heeft een eigen site en er staan bij zijn instagram al foto’s van 3 andere modellen,

Ik krijg dan deze site - http://www.6vision.be/v3/?page_id=7366

Die vrouwen staan allemaal in bh en string, niet dat dat iets moet zeggen maar ik vind het het toch wel verdacht

^In een ander topic (ze heeft er meerdere) staat al dat ze het niet gaat doen. Slotje?

Ik ga het idd niet doen , denk ik. ik bel hm anders eerst en vraag wat hij er van verwacht enzo

Heel eerlijk? Al die vrouwen zijn wel heel seksueel geplaatst op alle foto’s. Ik zou er niet aan beginnen. Daarnaast vind ik de foto’s totaal niet mooi. Gewoon niet doen. De fotograaf bepaalt heus niet wie het model wordt. Als je echt model wil worden, ga naar een modellen bureau en als je gewoon foto’s wil, doe dit door zelf iets te zoeken.

ik zou eht niet doen xD. Kijk hoe ze op de foto’s staan. Beetje TE als je eht aan mij vraagt. je kunt wel zien waarvan hij graag foto’s maakt. Vind het een beetje vies als een man dat doet :p.