Instagram jongen

Heeee girlsss,
Ik volg dus een jongen op instagram. Hij is zoo leuk en knap omg​:heart_eyes: maar ik reageer steeds op zn fotos enzo maar hij reageert niks op de mijne en liked ze nog geen eens. Dus ik vroeg zn app en die ben ik nu ook maar ik weet niet wat is tegen hem moet zeggen want t is de ex van een van mn beste vriendinnen…:flushed: en ik denk dat het dan te genant word

Alvast bedankttt’ :heart:

Je zegt zelf dat hij niks reageert en liket, dus miss is hij helemaal niet geïnteresseerd in je… je kunt m wel aanspreken maar wees dan niet surprised als 'ie je dan ook negeert…

oh en het is ook nog de ex van je beste vriendin… dan zou ik sws niks proberen. Ziet zij niet dat je op al zn foto’s reageert en liket op ig? :stuck_out_tongue:

Als het een ex is van één van je beste vriendinnen is dit echt NOT done. Je moet het hier zeker met haar over hebben of zij dit wel Ok vind. Ik zou zelf dus echt niet willen hebben als een vriendin met mijn ex date.

Stuur hem dit lijstje, weet je gelijk wat ie van je vindt.

gewoon niets doen. het lijkt er op dat hij geen intresse in je heeft.

Niet doen, heeft geen zin. Hij is niet geïntresseerd in je, en het is je ex van je vriendin. Echt gewoon niet doen.

niet doen! laat hem met rust…
nooit met het ex van je vriendin(nen) beginnen!
enals hij jou foto’s niet liket wil hij daarmee misschien duidelijk maken dat hij geen interesse in je heeft.

Ja dat zou ik dus niet doen.

De ex van je beste vriendin… ik zou er niet aan beginnen, al helemaal niet omdat hij blijkbaar geen interesse in je toont.

mijn vriendje zet bijna niks op instagram. zoo irritant… ik zie dus weinig en ik zie hem pas weer in de zomer (ik woon in het buitenland). ik ga echt zijn tel jatten en foto’s van ons samen erop zetten :slightly_smiling_face: zo lief ben ik toch :stuck_out_tongue: