Ik heb een idee voor een actie.
Ik was aan het rondkijken op insta en ik kwam uiteindelijk uit bij een of andere foto van iemand met Anorexia. Ik heb iets liefs gecomment. Ik was toch benieuwd of er meer van dit soort foto’s waren. Ik zocht op #Anorexia en toen zag ik duizenden foto’s van mensen met deze verschrikkelijke eetstoornis. Ik heb al wat reacties onder foto’s geplaatst maar ik wilde graag meer mensen helpen.
Nu was mijn idee om een oproepje op girlscene te plaatsen: willen jullie #anorexia opzoeken en onder de foto’s een lieve comment achterlaten. Het is niet zo veel werk en het maakt hun dag misschien iets beter.
Ik zou het fijn vinden als jullie dit een upje willen geven en delen op andere Websites.
xx-jes Me <3
mensen die hun foto’s taggen met een ziekte/stoornis… :’) je geeft ze iig wel de medelijden-aandacht waarop ze geilen
ja precies. Er zijn mensen met ergere problemen. Een serieuze eetstoornis ipv een aandachtsstoornis.
Sorry ik vind het heel jammer voor ze dat ze anorexia hebben maar ik ga geen ‘lieve berichtjes’ naar iemand sturen die zijn/haar anorexia promoot op Instagram.
Dit wel ja. Als je serieus een eetstoornis hebt dan ga je dat toch niet op internet plaatsen? Dat vind ik echt om aandacht vragen. No offence voor diegene die dit hebben hoor, maar ga niet om aandacht vragen om jezelf vervolgens nog meer toe te takelen.
Ik begrijp wat jullie bedoelen maar ik denk echt dat die mensen wel een probleem hebben. er zijn ook zeker mensen zijn die het gewoon voor de aandacht doen maar ik hoop dat ik ook mensen help die het ECHT nodig hebben.
Dat zal vast, maar dan vind ik het nog raar dat je dat ‘promoot’ op het internet. Dat versta ik toch echt onder aandacht vragen. Ik heb niet veel behoefte om daar aandacht aan te besteden, sorry not sorry.