insta volgen ja of nee

hoiii iedereeen,
ik heb een vraag.
Kijk,er is een jongen die ik ken van hw-begleiding.
Ik heb nog nooit met hem gesproken,maar wel gewoon altijd hoi en een glimlach erbij.
Maar op de 1 of andere maneir weet ik hoe hij heet.
Ik vind hem ook een beetje leuk.
Nu heb ik hem gevonden op insta en ik wilde graag jullie advies.
Zal ik hem volgen of niet?
is het niets iets te vreemd,want hij kent mij wss niet en hij weet helemaal niet hoe ik heet.
Maar het is wel zo dat ik hem nooit meer ga zien,omdat hij gaat studeren

hulp!
xxx

Doe gewoon waar je je goed bij voelt. :slightly_smiling_face:

haha wat een lief antwoord.
Ja ik weet hetniet, ik ben gwn bang hahah.
Ik heb in de verleden gehad dat een jongen me niet terugvolgde,hoe akward was dat.
Maar de jongen waar ik nu over heb,is echt heel aardig. Al kent hij mij niet,hij wenst me altijd succes en hij glimlacht altijd naar me. Maar ik weet het gewoon niet,ik ben bang dat hij het doorlult naar andere dat ik hem volg.

Awh, je moet maar zo denken; je hebt niks te verliezen! Als je hem gaat volgen en hij besluit niet terug te volgen om wat voor reden dan ook, kan jij hem ook ter alle tijden ontvolgen. En je geeft al aan dat die altijd glimlacht etc, dus dan zal die je vast wel qua gezicht kennen. In ieder geval succes met de keuze :slightly_smiling_face:

wat ben jij een schat! Ik ga hem volgen denk ik haha,thank youuuu lieverd! Ik hou je wel op de hoogte als je wilt!

Ja is goed meis! Laat maar weten hoe het is gegaan :slightly_smiling_face:

Gewoon volgen

Het is niet awkward hoor als hij je niet terug volgt. Ik heb wel eens met mensen van school gehad dat ik ze al een tijdje volgde en pas nadat ik had gereageerd op een foto ze mij terug gingen volgen. Hadden ze dan niet gezien of doorgehad oid.

Volgen ≠ flirten o.i.d.

Ga er dus gewoon voor! Je staat echt niet gelijk voor schut als hij je niet terug volgt. Dan weet je in ieder geval dat hij niet zo geïnteresseerd is, zonder ook echt een blauwtje te lopen. Volgt hij je wel terug? Nice! Maar ook dit betekent niet gelijk dat hij jou ook op die manier ziet. Maar in dit geval kan je hem natuurlijk wel een berichtje sturen en kijken wat er gebeurt. Succes!

gewoon volgen ja als hij je herkend zal hij je zeker terugvolgen en des noods ontvolg je hem gewoon weer :wink:

Gwn volgen. Wat kan er mis gaan, en misschien als hij dan gaat studeren kunnen jullie nog een keer afspreken? Want anders zal je hem inderdaad niet vaak meer zien en ik denk dat je dat niet wil.

update:
thankkkk youu voor al jullie reacties! :hugs:

ik volg hem sinds gisteren.
zijn account is afgeschermd, en jammer genoeg heeft hij voor de derde optie gekozen,helemaal niet reageren op mijn volgverzoek.

wat zal ik nu doen,hem weer ontvolgen?

maar er bestaat de kans dat hij zijn Instagram een heel dag niet heeft gechekt, Maar dat betwijfel ik :no_good_woman:

^ Misschien is hij wel online geweest, maar heeft hij het gewoon nog niet gezien. Heb ik ook wel eens. Of hij heeft instagram überhaupt niet gecheckt.
Geen zorgen maken dus en gewoon afwachten :slightly_smiling_face:

oke ik wacht gewoon af hahah
thanks voor je reactie :hugs:!

Ik accepteer meestal ook pas na een paar dagen, omdat ik het nooit door als ik een volgverzoek binnen heb gekregen.

ik hoop echt dat het ook bij hem geldt :expressionless:

-

updateeee:

Hij volgt me … NIET
haha wat een blunder, weet je fack hem
ik zag het wel aankomen,maar ja
Het was zo van Instagram was de enige kans om enig contact te houen met hem
sowieso dat tie door gaat lullen aan alle mensen die hij kent :rage:
CRY…

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

THANKS VOOR DEZE REACTIE
VOEL ME AL STUKKEN BETER