insta ontvolgen

okey hoooi iedereen,
nou uhm ik heb een crush,
en ik volgde hem op insta en hij mij,
tot vandaag, plotseling ontvolgde hij mij,
ik weet niet
k vind dit echt zooo jammer en ben er best verdrietig over,
ik weet echt niet wat ik hier van moet denken,
heeft iemand dit ooit meegemaakt en ervaringen mee?

Het is geen werelddrama. Verdrietig over worden is zonde

ja ik weet
maar toch
dat was de enige connectie die ik met hem had
en ik weet ook niet eens de reden wrm tie me heeft ontvolgd
dat doet echt pijn

Als dit de enige connectie is die je met hem hebt lijkt het mij dat je hem niet goed genoeg kent. Als je verder niet met hem praat dan lijkt het me niet dat er überhaupt iets uit gaat komen. Je moet niet zoveel waarde hechten aan internet. Dit maakt dingen echt niet beter.
Hij hoeft toch niet perse een reden te hebben om je te ontvolgen?
Ik zou zeggen dat je je energie echt beter op andere dingen kan richten dan hier verdrietig over zijn of dat je actie onderneemt om hem werkelijk te leren kennen want dit leid tot niks

Wat hierboven al word gezegd inderdaad… Zolang jij al een werelddrama vind als hij je ontvolgd op instagram omdat dat de enige ‘communicatie’ is die je met hem hebt, moet je hem inderdaad beter leren kennen, want dat werkt zo echt niet.
Stuur hem anders een berichtje op instagram, of like een paar van z’n foto’s. Misschien trek je dan zijn aandacht al en komt er al wat meer ‘communicatie’

Even serieus, het is maar instagram. Ga hem leren kennen in het echte leven of iets, maar ga je niet drukmaken over instagram…

Wat social media met mensen doet tegenwoordig

Des te meer reden heb je om hem nu eens aan te spreken, om toch in contact te blijven. :slightly_smiling_face:

^ precies dit. Ik zou je niet te druk maken over alleen Instagram. Hoe weet je nou of hij echt leuk is als je hem niet in het echt spreekt? Je kan hem een keer in het echt aanspreken, maar ik zou het persoonlijk niet doen…

hoii girls,thanks voor jullie reacties! ja ik ken hem en hij kent me ,want we zitten in dezelfde jaarlaag en ik zat vorig jaar met hem bij paar vakken en nu jammer genoeg niet meer.
ja ik heb hem meteen ontvolgd op insta en al mn likes verwijderd van zijn fotos haha
ik probeer hem te vergeten,want ik weet diep in mn hart dat het nooit iets zal worden
tis wel moeijlijk want ik zie hem elke dag,vandaag ook
het jammere is dat ik best wel veel met hem praatte vroeger,dat maakt mij des te meer nieuwsgierig naar de reden wrm hij mij heeft ontvolgd,ik denk per soonlijk dat hij zeer is veranderd door allerlei mensen van buitenaf

Je hoefde hem nou niet gelijk uit je leven te bannen… Maar als jij dat beter vind dan moet je dat doen

nee?wat zou jij doen?
ik weeet het niet…
ik vind het gwn raar dat tie me uit het niets ontvolgd
alleen mij ontvolgt tie

Voor de zoveelste keer: Hecht niet zoveel waarde aan instagram. Misschien was het een foutje van instagram, misschien was het per ongelijk en weet hij het niet etc etc. Zit er niet zo over in.
Je dramatiseert het een beetje heb ik het idee (ook vanwege het feit dat je gelijk alles verwijderd van hem terwijl dit niet gezegd is geworden dat dit een goed idee zou zijn). Dit bedoel ik trouwens niet rot.
Waarom praat je niet gewoon weer tegen hem? Als je vroeger zo goed met hem kon praten?

ja tja weet je ik probeer hem ook gwn te vergeten,want ik weet dat hij mij toch niet leuk vond,misschien ergens in de verre toekomst ga ik hem weer volgen,idk,ja hij is echt een douchebag geworden echt en dan echt een bitch,hij was zoo damn lief 2 jaar geleden en nu plostseling is tie de gemeenste roddelking van onze jaarlaag ,ja ik praat niet met hem omdat hij een keer me probeerde te dissen

Als je hem probeert te vergeten moet je je ook niet meer druk maken over hem en over het ontvolgen op instagram.
je spreekt jezelf wel erg tegen. Hij is een eikel maar wel je crush en het is je enige manier om contact met hem te onderhouden maar je wilt niet meer met hem praten omdat hij een douchebag is?

What the F

Als dit waar is, waarom vind je het dan zo erg dat hij je ontvolgd heeft?

ja ik ben echt onduidelijk haha,i know. ik weet niet of iemand dit ooit heeft gemaakt dat je een jongen zo leuk vindt en je weet dat hij je wss niet leuk vindt,hem omlaag probeert te halen door zijn slechte eigenschappen omhoog te halen,maar het zwaar mislukt omdat ik hem gwn super leuk vindt,zo ben ik op dit moment.sorry meiden,dat ik zo onduidelijk ben haha,ik was gwn zooo verdrietig dat hij mij had ontvolgt,ik weet niet ik vind hem gwn te leuk,hou bitcherig hij ook is…

Je hebt aannames. Je weet niet hoe hij nu is dus je moet hem niet veroordelen daarover.
Je hebt 2 opties: Of je onderneemt contact met hem óf je vergeet hem.