insta liefde!?

een jongen stuurde me een volgverzoek op insta ik accepteerde daarna likede hij al mijn fotos en comment hij van die hartjes ik ging op dm vragen wie hij was en zo raakte we in gesprek na een tijdje op dm gingen we over op app we hebben een niet normaal kapot lief gesprek gehad en na een week gaf ie toe dat hij me wel leuk vond alleen het enige probleem is dus dat hij 2uur rijden van me vandaan woont en we elkaar dus nauwelijks kennen maar hij zei dat als ie me echt beter leert kennen dat we dan misschien een keertje konden afspreken (nee hij is geen pedo k heb alles al gecheckt) hij is zooo lief en nou gaf hij eindelijk toe dat hij me leuk vind :hugs: later merkte ik op insta dat hij een ander meisje had getagt in zo’n foto van jij bent van mij met hartjes en achter die tag van haar zette hij ook heel veel hartjes en zo’n kus emoji
ik weet het echt niet meer hoor maar dit kwam echt over alsof ie player is
dus tjaa wat moet ik nu!??, eerst dat lieve geflirt van hem naar mij toe hij noemde mij zelf "zijn schatje"en nu stuurt hij hartjes naar andere meisjes?

Als een jongen mij leuk vind moet ie niet andere meiden (die hij niet kent) hartjes gaan sturen.
Als hij diegene kent en goede vriendin is ofzo kan het misschien

Als mijn crush dat zou doen bij andere meisjes zou ik flink op 'm afknappen. Hij klinkt nou niet bepaald serieus met je.

Hoe oud zijn jullie?
Ik zou inderdaad afknappen als hij zo zou doen tegen andere meisjes, ik denk ook dat hij het niet zo serieus neemt als jou als ik het zo hoor …

Helemaal mee eens

Toen ik 14 was had ik ook allemaal van dit soort jongens. Heel stom maar het is beter om ze met rust te laten :frowning_face:! Ze maken je gek !

Pas op, ik heb geen idee hoe oud je bent maar dit is niet echt wat elke jongen doet. Je weet nooit wie hij is, en je wilt natuurlijk niet teleurgesteld raken!

Ik denk dat deze jongen heel veel meisjes tegelijkertijd leuk vind…

-

-

Hij klinkt als een player

jaa dacht ik ook maar hij zegt gewoon vrienden met die meiden maar jaa hij vind me leuk maar ik zei dat ik gwn vrienden wil blijven en nu opeens is een ander meisje interessanter voor hem en stuurt hij hartjes enzo idd wat een player gadver
trouwens ik ben 14 misschien nog erg jong maarjaa…

-

Gewoon niet doen. Niet meer met hem praten. Dit is gewoon een player, waarschijnlijk praat hij tegen ieder meisje zo. Het is ook niet echt normaal om direct allemaal hartjes en weet ik wat te gaan sturen.

Ik zou hem links laten liggen. Als hij precies hetzelfde bij een ander doet als bij jou denk ik dat hij gewoon een beetje leuk denkt te zijn terwijl jij hier nu wel mee zit.

Maar je kent hem toch niet? Jullie hebben elkaar alleen maar wat berichtjes gestuurd.

Ik vind het best raar dat iemand jou toevoegt die je niet kent en dan zulke berichtjes stuurt, bij mij gaan dan alle alarmbellen af.

Fuckboy alert.

jaa uiteindelijk toch uitgelegd enzo en daarna geblokt op app op insta heeft ie me ontvolgd ik volg hem nog wel en dan kan je bij volgend zien wat hij allemaal liket en op reageert jezus hij stuurt alleen maar hartjes en liket foto"s van knappe meisjes ik ben blij dat ik dit gedaan…
thanks voor de comments!

Ik had ook een insta love , maar de mijne was half uurtje rijden… Ik vond hem geweldig , en ik zit zelf op de sport korfbal en hij ook ik moest vroeger wel eens tegen hem spelen blijkbaar :") Hij stuurde mij whatsappjes en we praten heel veel. Ik ben zoals iedereen denk ik een jaloers type niet zon erge als sommige maar gewoon dat ik het niet leuk vind als iemand die ik leuk vind onder andere meiden hun fotos gaat reageren… Ik keek dan waar hij in werd getagd op instagram , alleen maar meiden en hij reageerde op die van iedereen ‘mine’ met veelste veel leuke smileys. Ik stuurde dan wel eens een screenshot dat hij dit reageerde onder iemands foto … hij vond dit niet zo leuk dat ik alles checkte. Ik ben der gauw meegekapt en we gingen gewoon verder met onze ‘instarealtie’ . Dan zetten hij een foto op instagram hij tagde zelf meiden apart en tagde mij niet dan vroeg ik het en negeerde die mij. Ik denk als jullie dit lezen denken jullie waar maak je je druk om het is maar insta of laat hem gaan hij is het dan niet waard hij laat merken dat hij je niet meer leuk vind. Maar de volgende dag was hij weer die lieve jongen. Ik geef je een tip vind een jongen die echt om je geeft … het is lastig maar ik werd der heel wanhopig van. Ik heb nu na een half jaar een echte leuke jongen ontmoet die alleen voor mij gaat en niet andere meisjes apart tagd of eronder reageert :slightly_smiling_face: ! En btw 2 uur is ver rijden…