inspriratieloos: wat doen met verjaardag

ik en mn vriendin willen een samen een verjaardag vieren alleen weten niet wat. we willen echt zn keigroot feest weetjewel met zo keiveel mensen alleen ja … wat moet je dan doen ofs
echt heel hobbyloos dit maarja:P
ideeën?

Toen ik zestien werd hadden we een zaal gehuurd, vrienden uitgenodigd, muziek blabla
en als thema roze hahaha !

zo’n gossipgirl feest xD
gemaskerd bal of gala ofzo.

nee geen idee eigenlijk…
een zaaltje huren, muziek, lekkere hapjes en een origineel thema :grinning:

Ik ben gaan kegelen (ik werd zestien) met mijn vrienden, ik wilde weer eens wat anders
En het was echt heel vet.

Wat is dat?

Bijna zelfde als bowlen.

poolen!! das geinig xD

Bowlen zonder gaten in de bal.

Disco op rollerskates 8D

ja een zaaltje huren en dan een dj ofs is wel vet alleen dat moet mn vriendin dn ookwel vet vinden. alleen bij ons zijn die zaaltjes wel keiduur dat weet ik nog vn mn zus sweet16 dus k weet niet of k dat zou mogen <_<
maar kga t gewoon prberen

maar verder nog ideeën ?

Zaal huren bij jouw in de buurt, en dan aanvragen hoeveel dat zou kosten, en dan leuke muziek/hapjes/drankjes/spelletjes verzinnen,doen niet kinderachtige, gewoon wat verzinnen zoals een danswedstrijd ofzo-iets

Bowlen disco bowlen XD ik vind dat altijd zo gezellig (: !!

Oké heb niet zoveel inspiratie. Ik ga altijd naar de film met vrienden en dan gewoon naderhand een hapje eten, kan ook heel gezellig zijn iig ^^

njaah,
zoals iedereen hier zegt:
zaaltje huren
en inkopen doen en de dag voor het feest een bakdag organiseren
dan ga j allemaal cakejes en taarten bakken enzo.
de kosten deel je gewoon
dan moet je gewoon nog een thema hebben,iets wat niet zo moeilijk is
bv. white and black,every color off the rainbow,foute party…

misschien heb jij of een van je vriendinnen een groot huis, grote schuur/blokhut/garage?
goedkoper dan een zaaltje =)

high-tea jeej haha :slightly_smiling_face: