Inspirerend

Hallo girlsceners,

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms kan ik me op de meest gekke momenten ontzettend geïnspireerd voelen. Misschien is dit niet de juiste manier van het delen er van, maar als in het ‘onzin’-gedeelte van het forum zit kan er weinig mis gaan toch. Hopelijk is jullie engels afdoende want als je dit goed leest en goed interpreteert, kan het misschien wel net zo inspirerend zijn voor jullie als voor mij.

“I have been struggling to think of what to say, so I stopped thinking. I was convinced that I didn’t know who I wanted to be and then I realized the answer was all around me. I want to be someone who is willing to forgive. I want to be someone that cares more about others than themselves. I want to be someone who can tell it like it is. I want to be someone who would give up everything for the right reason. I want to be someone who sees the best in everyone. I want to be someone who is a true friend. I want to be someone who always tries to be a better person. And someone who learns from their mistakes. I guess I just want to be who accomplishes all those things so I can finally be that girl who doesn’t need a boy to be happy. Because I’ll know how to dance all on my own.”

Bron: S03E20 of Awkward ©MTV

Ja, en dan wil ik echt iets ontzettend nuttigs gaan doen maar dan eindig ik toch weer tot laat achter de computer, ga ik slapen, en heb ik dat gevoel de volgende dag niet meer :hammer:

Wauw, mooie is dat zeg!
Ik heb dat inderdaad ook bij de meest rare dingen van muzieknummers, tot een uitspraak op tv, tot het openslaan van een boek of tijdschrift, of misschien wel iets heel simpels wat iemand zegt haha

Mijn vriend heeft mij laatst zo’n pepftalk gegeven! En ik ben nu zo gemotiveerd en geïnspireerd echt niet normaal, dus ik kan t gevoel ja :’)

Soms zit ik op de fiets en word ik gewoon geïnspireerd door de mensen die langs lopen, voor een vogeltje of door een gebouw en dan heb ik een hele fantasie in mijn hoofd en als ik thuis kom wil ik het meestal schrijven, als herinnering.
Maar dan vergeet ik het en dan boem weg haha.

Sommige dingen zijn alleen mooi in je gedachten en niet op papier

AAAAH OMG AWKWARD. Ik vond het zo cool van jenna ö
Ja, ik was ook echt geinspireerd. Voornemens voor 2014 :grinning:

Precies dat!