Inspiratie

Heey,

Het klinkt misschien heel erg stom, maar ik weet gewoon niet waar ik een verhaal over moet schrijven xD. Ik heb het al zovaak over de liefde gedaan of over dieren, maar ik wil een keer iets anders. Wel echt iets voor pubers :grinning:

Alvast bedankt,
xx.

Zoekfunctie.

Gevangenis

Seksueel misbruik, mishandeling, drugsgebruik, anorexia, de eerste keer…
Er zijn zo veel onderwerpen waar je over kan schrijven.

Weet ik maar ik kan nu niet zo snel op een goed onderwerp komen, en mishandeling, ontvoering daar kan ik niet zo goed over schrijven dat heb ik ooit geprobeerd…
xx

Over de relatie tussen hond en baas. Een verhaal dat eigenlijk een metafoor is over de medogenloosheid van de mens. Een verhaal dat van achter naar voor loopt. Een verhaal over de kracht van woorden. Een verhaal over homoseksualiteit. Als dit je niet verder helpt, hoop ik dat het je op ideeën heeft gebracht.

Waarom verzin je niet eerst gewoon een handvol personages en laat je ze gewoon hun gang gaan?

Ik begin altijd met schrijven aan de hand van hoe ik me voel. Bijv: je voelt je rot omdat het regent, je slechte cijfers hebt gehaald, ruzie blablabla. Dan begin je gewoon met schrijven, en bij mij komt er dan altijd wel een goed onderwerp uit. (;

&anders: misschien iets wat er gebeurd is en dat een beetje aandikken?