inspiratie voor sweet 16

Hello guys!

Meestal zit ik vol ideeën, wat ik zou willen voor mijn verjaardag.
Dit jaar is het mijn sweet 16 en mijn ouders vroegen wat ik wilde hebben…
mijn antw: Géén idee.

Weten jullie iets leuks om te vragen aan mijn ouders / familie en vrienden?

Super bedankt alvast.

Mijn ouders hadden het over een tekentablet voor mijn Apple pc, iemand ervaring of meningen erover? en over een spiegelreflexcamera, ook iemand met mening of ervaringen?

Hier misschien wat dingen om een beter beeld te krijgen van mij.

• helemaal gek op mode
  • wil een mode opleiding doen
  • gek op Barcelona
  • wil Spaans leren

lLever niet:

• badspullen etc
  • kleding

bedanktbedanktBedankt ^^

oh ja en creatieve dingen ben ik ook gek op :slightly_smiling_face:

geld? kan je zelf kiezen wat je wilt. iets voor je uitzet. heb ik ook gedaan en hoefde toen bijna niks meer te kopen nu ik samen woon. anders toch zo een tekentablet want dan kan je ook mode ontwerpen.

een scooter!
een vespa!
ik zou het wel weten als ik 16 werd haha.

Een hele goede tip, het is allleen niet een verjaardags cadeau;
Laat een beroemde(ben even zijn naam kwijt) hij komt uit engeland, neemt dan shirtjes mee, en dan zegmaar krijgt elk kind dat komt zo`n gaaf shirt met allemaal dingen erop, en dan aan de achter kant maakt hij van die coole gaten dingen, als je van mode houd?
x

Zou je misschien achter zijn naam kunnen komen>

Nou ik wil geen vespa, woon dichtbij school en vind het anders zo zonde… ennuuu geld is altijd handig maar mijn ouders willen iets speciaals geven.

ik zat te denken aan

• cd opnemen (voor de lol zeg maar, geen ambitie)
  • curcus spaans>

Upje?

ed hardly of zo…

Upje:blush:

oh en zoeen shirt die hij zelf maakt haha die zijn hier niet te betalen… en dat hebt je vast van mss16 daar deden ze dat ook maar die mensen komen om in het geld

hahah nee denk niet dat, dat het gaat worden, helaas komen we niet om in het geld, dus nee, dat gaat niet lukken haha.

Je kan ook gewoon geld vragen en later zelf bepalen wat je er mee gaat doen. Zou ik iig zo doen :’)

ja, dat is waar:p
Je kan bijvoorbeeld ook een etalage pop vragen, ideaal om kleding te ontwerpen, mijn moeder deed dat toen ze 14,15,16,17,18,19 jaar was ook altijd, en dan soms ging ze het nog ZELF dragen of VERKOPEN ook, was wel leuk:D
x

een mooie passpiegel!

Vraag of je op mandala les mag, echt super creatief, ik doe het soms ook!.
x

Een talenreis naar Spanje voor 2 weken in de zomervakantie?

Dat is wel best duur dus misschien kun je daar geld voor vragen aan je familie.

Ed Hardy is een merk van Christian Audigier, een Fransman.

Ik vind het redelijk lelijk en duur, maar goed, als je er van houd is het natuurlijk super leuk. Again: Als dat te duur is om aan een iemand te vragen kun je geld vragen aan je familie en dat er van kopen.

Ik hou iig niet echt van zijn ontwerpen dus, maar ja talenreis is leuk, passpiegel heb ik al en paspop ook(A)

wel bedankt!!

Niet lullig bedoeld, maar als je zelf aangeeft dat je ouders niet in het geld zwemmen, denk ik niet dat je een talenreis kan krijgen :stuck_out_tongue: Maar goed, vragen kan idd altijd.

(zie dit ook maar als een upje voor jou, misschien meer tips van andere, you never know), wat bedoelde je daarmee?
x

nou ik bedoelde eigenlijk meer dat ze het niet voor overhebben om aan een vent duizend euro te gaan betalen omdat hij shirtjes meeneemt enzoo, hhahah

spiegelreflex of tekentablet is ook leuk, maar iemand ervaringen???

ik vroeg wat ze precies in gedachte hadden qua prijs toen zei ik een bank, nog een passpiegel en modeboeken toen wilde ze liever 1 groot cadeau, dus misschien dat reisje. is wel haalbaar que de prijs…(A)

Sorry hoor, maar heb je nog meer tips? die van jou zijn echt super handig!
xxxx