Inspiratie voor je blog!

Hoi girls,
Heb heb een blog. En heel vaak heb ik het probleem dat ik inspiratieloos ben. Ik heb gehoord dat meer mensen hier las van hebben. Daarom dus dit topic!
Hier kan je allemaal leuk ideetjes achter laten om een artikel over te schrijven. Ook als je zelf geen blogger bent en toch heel graag een idee voor een leuk artikel hebt zou ik het heel leuk vinden als je het hier zou achterlaten. Want hier zal je mij (en ik hoop anderen ook) heel erg mee helpen.
Alvast bedankt voor je idee.
Ook als je nog andere vragen hebt over het bloggen kan je het hier achterlaten.
Groetjes Saskia

Als dit soort topic al bestaat haal ik het wel weg. Maar ik heb flink rond gekeken en kon het nergens vinden.

Dit is reclame voor je eigen blog, en dit kan dus in het “post je blog” topic.

En ik zou niet zo 123 ideeën neerzetten voor ideeën voor een blog van iemand anders, die zou ik dan zelf wel gebruiken. Maar dat is maar mijn mening.

Ik heb genoeg ideeën, maar die houd ik wel inderdaad voor mezelf. Anders kan ik straks mijn stukjes op elke blog terugzien.

Ow, sorry ik bedoelde het niet als reclame. Ik bedoelde meer van als je een reactie geeft kan je ook je eigen blog er wel bij zetten. Maar dat haal ik wel weg als het zo overkomt, want zo bedoel ik het zeker niet. En bedankt voor je tip ik wist helemaal niet dat er een “post je blog” topic is.

Maar voor mensen die zelf geen blog hebben. Zou het misschien wel leuk zijn. Hoop ik.

Voor inspiratie kun je ook in het ‘post je eigen blog’ topic kijken.

Neem inderdaad eens een kijkje in het bovengenoemde topic.
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/post-je-siteblog-topic-lees-beginpost-291473.0.html