inspiratie voor blog?

waar halen jullie je inspiratie vandaan voor jullie blog? (:

Ik maak niet echt blogs, maar als ik iets zou willen maken haal ik mijn inspiratie van de ‘buitenwereld’ en lees ik andere blogs. Dan krijg je ook ideeën.

ik maak geen blogs,
maar vind de site www.imonline.nl wel leuk om plaatjes op te zoeken
en als je een fashionblog wil maken zou ik op www.elle.com of www.glamour.nl zoeken.

wat voor blog heb je?

je maakt zelf foto’s van mensen op straat op van dingen die je mooi/bijzonder vind. Je zet ze erop en met uitleg…

www.weheartit.com voor plaatjes en andere blogs voor teksten enzo.

muziekkk.
dingen die mensen tegen je zeggen.
de kleine dingetjes die je opvallen en waar je vrolijk van word =D

ik kijk op site’s waar plaatjes op staan bijv; weheartit.com
allemaaal plaatjes. dan print ik er 1 uit.
dan ga ik daar allemaal andere plaatjes bij zoeken. en in mijn stylboek collages mee maken :wink:

Winkels, reclame, praten, forum echt zoveel plekken!

Ik post gewoon dingen die ik leuk vind :slightly_smiling_face: ik vind het leuk om outfits te posten, en dingen die ik heb gekocht en heb gedaan enzo!
En op weheartit.com staat allemaal mooie plaatjes voor inspiratie enzo…

Sprookjes!:smiley:
www.dailynoted.blogspot.com

Of gewoon wat ik mee maak die week, of iets creatief, inspiratie over inspiratie… DIY dingen… ect ect.

Ik haal mijn inspiratie uit bepaalde gebeurtenissen of hersenspinsels die op dat moment door mijn hoofd spoken.

Ik ben eigenlijk altijd al wel een creatief typetje geweest, en zit eigenlijk constant vol ideeen. Soms goede, soms slechte, haha!

In mijn onderschrift staat trouwens een link naar mijn blog, die nog volop in aanbouw is, omdat ik net begonnen ben. Maar je kan nu wel een zeepketting van Sabon winnen, dat is mijn eerste winactie.

Ik ben mijn blog ook begonnen, omdat ik ergens naartoe wilde met die ideeen die door mijn hoofd spookten. En in mijn blog, kan ik die ideeen kwijt, en ik wil ze daarnaast ook heel graag delen met anderen, wellicht dat andere mensen er ook wat aan hebben!