Inspiratie tekort..

Ik moet voor kunstvak een kunstwerk maken met betrekking tot een land. Ik heb gekozen voor Italië. Ik kom niet veel verder dan een losse Vespa of een masker uit Venetië. Ik zoek een geheel idee. Heeft iemand tips?

XX

dikke mannetjes met snorren.
en PIZZA
en SPAGHETTI
en…

daar denk ik aan bij Italie.
mijn inspiratie.
mooi.
doeei. :upside_down_face:

Bij Italië denk ik ook aan van die hobbelige straatjes met grote keien, en kleine pizzatentjes.
Misschien een idee voor een schilderij, idk wat je voor een "kunstwerk’ moet maken.

Een (doorzichtige) laars waar je allemaal Italiaanse dingen in doet?

Als het niet uit maakt wat je doet, uit een klein italiaans vlaggetje italie zelf knippen en dan een kader maken waarop je dingen tekent uit italië, pizzatentjes, italiaan ijs, mannen met snorren, skipistes, de toren van pizza en ga zo maar verder :wink:

Haha, ik moet bij Italië ook altijd meteen aan eten denken. ^.^

Ik vind een masker uit Venetië maken wel een erg leuk idee eigenlijk, lijkt me wel iets waar je je helemaal op uit kan leven. Vooral als je al eens in Venetië bent geweest (ik dus niet) denk ik dat je daar sowieso wel veel mee kan doen, het lijkt me echt een prachtige stad, ideaal voor een schilderij of fotocollage.

Uploaded by Lucy. Find images and videos about beautiful, photography and cool on We Heart It - the app to get lost in what you love.

Als ik geen inspiratie voor iets heb ga ik altijd slapen.
klinkt raar, weet ik
maar ik bedoel lucid dreaming. Je kan alles doen wat je wilt! het duurt soms een week oid totdat je het kan maar als je het kan is het heel leuk.

succes!

Ik ga altijd zoeken op hetgeen waar ik inspiratie voor wil. Mijn inspiratiebron is Pinterest. Tik je zoekterm in and voila, na een paar minuten/uren ben ik meestal geinspireerd.

Bij Italië moet ik denken aan: pastapipo, lady & de vagebond, temperament, arrogantie, zelfverzekerd, berlusconi, het vaticaan, venetië en pompeii

Ik dacht aan een pizza met als beleg belangrijke gebeurtenissen van itallie of een pasta met bekende personen (misschien gebouwen) ipv gehakt als je snapt wat ik bedoel :stuck_out_tongue: beetje sick maar vind het wel vet…

Je kunt ook een XL masker maken en deze beplakken met typisch italiaanse dingen.
Een collage over Italië op een masker uit Venetië dus! (:

Of wat dacht je van dit: de vorm van italie van karton bijvoorbeeld met een vulkaan erop geplakt (die heb je in italie) met allerlei dingen die met italie te maken hebben die er uit stromen als lava verspreid over heel italie :stuck_out_tongue: