inspiratie nodig voor verjaardagcadeautjes

heeii,
ik ben over een tijdje jarig, maar ik heb dus geen idee wat ik moet vragen… ik weet dat er vast al wel topics over dit onderwerp zijn, maar ik had er niet zoveel aan. het gaat vooral om wat ik aan mn ouders moet vragen. er is geen duidelijke prijs voor het cadeau, maar het mag iig niet duurder zijn dan 200,-
heeft iemand een leuk/goed idee?? mn hobby’s zijn fotograferen en diy’s maken, maar ik heb al een goede camera enz. ik wil heel graag een leuk cadeau maar ik weet gwn niks! dus kunnen jullie me alsjeblieft helpen. als ik niks vraag krijg k namelijk gewoon geld, maar dat vind ik geen leuk cadeau…

help me!
x

Benodigdheden voor je camera? Iets wat je altijd al hebt willen doen zoals bungeejumpen oid of een weekendje weg.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Mag hier in.

@soepstengel , ja ik zou n weekendje weg willen maar dan zou t wss alleen ket me moeder zijn. Em dat vind k dan ook weer zo van ja me vader betaald er ook aan mee

@moriarty ja ik was dat eerst van plan, maar wist niet of mensen er dan op zouden reageren omdat er al veel mensen dat soort dingen gevraagd hebben in dat topic

^daar is het topic voor bedoeld, dus je kunt het gewoon daarin posten, anders krijg je (zoals nu) steeds losse topics, wat niet nodig is

@girlOnline hoe moet je het overplaatsen?

Je kunt je bericht melden via de ‘Meld dit bericht aan de moderator’ link.
Moderators verwijderen het dan voor je.
In het verjaardagstopic zul je je vraag dan even opnieuw moeten stellen.

Ik sluit het voor je en dan mag jij jouw vraag in dat topic plaatsen! Je kan ook terugscrollen en wat ideetjes opdoen.