Inspiratie nodig voor op m'n kamer

Hoi
Ik heb op m’n kamer een soort tafeltje, met kerstspullen erop. Dat tafeltje is net nieuw en ik heb er nog niks bij voor als ik die kerstdingen eraf haal, wat ik over een paar weken wil doen. Hij is rond de 60 bij 40 centimeter, rechthoekig dus. Er zitten randen aan, van zo’n 7 cm hoog. Het geheel ziet er vintage uit, alsof de witte verf een beetje is afgebladderd. De rand is barokachtig. Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel xD
Nu weet ik nog niks voor wat ik er over een tijdje op ga zetten, ik zat aan servies ofzo te denken. Weten jullie wat? M’n kamer is zwart-wit barok met roze accenten, maar een andere kleur zou ik niet erg vinden.

Dit is 'm dus. De foto is een beetje blauwig, maar dat komt door m’n mobiel.

http://i44.tinypic.com/2hehu6q.jpg

http://i42.tinypic.com/313kopy.jpg

foto?

misschien een stapeltje boeken erop of kaarsen

Ik had ookal gedacht aan foto’s, maar dan zie je de onderkant niet goed door die rand, dus dat staat niet zo mooi. Kaarsen vind ik wel een leuk idee ja, dankje :slightly_smiling_face:

Ik bedoelde eigenijk of je een foto had van het tafeltje

Ohh :’) Ik ga er wel ff een maken.

Aah bob, je hebt een topic aangemaakt :]. Maar jij houdt van vintage enzeuwh, dus misschien kan je er een mooi oudlijkend klokje op doen ofzo :’). En de foto’s van je shoot horen er ook op, vind ik. In ieder geval één van de foto’s. En zo’n leuk kistje, zo’n oude? We kunnen wel even naar de boedelraad, daar heb je vast wel een oud kistje liggen :]. En dan die kaarsen erbij.

Oh, wat ben ik ook weer aardig voor je.

Nee, geen kistje :stuck_out_tongue: Dat hoort er niet op zegmaar. Een klokje is wel leuk, zo’n grote ouderwetse. En ik heb daar al een foto van op m’n bureau, dus dat vind ik wel weer genug. Ik wil wel ff naar de Boedelraad ja, daar hebben ze vast wat leuks :3

Een stapeltje boeken is ookbest leuk. Koop je gewoon een paar oud uitziende voor 30 cent bij de Boedelraad :’).

Ik blijf bij boeken en kaarsje ernaast :slightly_smiling_face:

Boeken is ook wel leuk idd. Haha die stomme Boedelraad xD Nee, goed idee, we kunnen binnenkort wel ff gaan kijken.

van die kaarsenpotje ofzo en dan is verschillende maten en soorten opp zo’n blad zetten en dan kaarsjes er natuurlijk in. Of vasen ofzo iets.

Uhuh, van die ongelijke kaarsen. Daar heb ik er al een paar van in m’n boekenkast en op m’n bureau, maar dat maakt niet zoveel uit