inspiratie loos!

hoi, volgende week word ik 14, en ik wil natuurlijk een feest geven, maar ik heb geen idee wat ik zou kunnen doen. Als ik mijn iemand in de buurt hulp vraag krijg ik kinder-achtige dingen te horen :S weten jullie iets?

Wat voor feest wil je geven? Wil je een feest houden voor je beste vrienden of voor al je vrienden?

Horroravond is altijd leuk.

eerder voor mijn beste vrienden. horror avond lijkt me wel leuk, maar hoe moet ik zoiets aanpakken?

Oohh ik heb nog een ideetje! Een Halloween feestje, het is binnenkort Halloween. Dus… misschien vind je dat wel leuk? Dan vraag je iedereen om verkleed te komen. Maak er een danceparty van of kies voor een filmavondje (Scary Movie marathon of met horror films!).

horror avond: gewoon een filmmarathon kijken van jullie favo enge films, gooi er wat popcorn en frisdrank bij en klaar ben je (: (en dan nog een sleepover als het van je ouders mag)

Idd gewoon hier in het horror topic kijken, download ze desnoods. En dat wat te bikken, en wat te drinken.

bowlen, bioscoop, schaatsen, logeren en films kijken ?

ik ga een high tea doen, gewoon met allemaal hapjes en natuurlijk thee :grinning:

Ik vind horror avond wel leuk , maar een film marathon gaat na 1 film toch eigenlijk wel vervelen…

Je kan ook 1 film gaan kijken, maar dan wordt het wel een kort “horror avondje”. Misschien kan je kiezen voor 2 films. Dan kunnen jullie tussen de films door bijv. pizza eten, brownies maken of iets anders doen.