Insecten in tent

Wat zijn jullie tips om insecten op vakantie uit je tent te houden?

Denk aan spinnen, krekels, etc.

Een fatsoenlijke tent kopen met zo’n ingang die bestaat uit een hor die je kunt dichtritsen, en gewoon tentdoek zegmaar. Zodat als je je tent wilt laten luchten je die hor dicht kunt doen en die andere open, zodat het wel lucht maar niet OPEN is. Nog nooit spinnen/krekels in mijn tent gehad, ook geen muggen.

Dit heb ik dus ook, en altijd dichtgedaan maar toch zitten er elk jaar weer hele kleine groene beestjes in mijn tent. Er zit geen gat in mijn tent ofzo.

Ik slaap al jaren in een tent en bij mij zitten er eigenlijk bijna nooit beestjes in. Wel in de voortent, maar zelden in het gedeelte waar ik slaap. Je moet je tent zoveel mogelijk dichthouden, zorgen dat je eerst je schoenen uitdoet en dan pas je tent openritst om erin te gaan, als je eruit gaat ook gelijk de rist weer dicht doen. Dan moet het eigenlijk wel goed gaan (:

niks, ik hou wel van gezelschap

heb t alleen nog nooit gehad
en dan nog als je zo’n beest ziet maak je m gwn koud en klaar is kees

Ik ben dus bang voor insecten en zal ze dus ook nooit aanraken. ):

up.

up

Tent met goeie sluiting en zown klamboe ding ervoor. en de tent altijd goed dicht houden. en verder een bus deo en een wcrol in de buurt hebben. :slightly_smiling_face: