Inschrijf formulier mbo

Ik heb vandaag de inschrijf formulieren op gehaald die ik nodig had, maar die zaten in een envelope dus ik heb thuis pas gekeken, beetje door genomen etc. Maar nu stuiter ik op een ding, je moet invullen van wanneer je met de middelbare bent begonnen, wanneer je klaar bent en je niveau. Dat is allemaal heel makkelijk in te vullen maar in dat zelfde rijtje moet je ook invullen of je je diploma wel of niet hebt. Maar hoe kan ik nu al weten of ik in juni mijn diploma krijg?

Hoe hebben jullie dat ingevuld? Ik en mijn moeder willen het vanavond gaan invullen omdat het voor donderdag op weg naar het mbo moet zijn…

Het lijkt me logish dat als je naar mbo wilt dat je dan denkt dat je slaagt, dus gewoon invullen dat je je diploma hebt gehaald, want als je m toch niet haalt kan je niet naar 't mbo en moet je je toch afmelden voor die school.

Dat klinkt best logisch haha.
Ik wou het toch maar even zeker weten voor ik het enthousiast ga zitten invullen.

Ik heb “Nee” ingevuld.

Bij begin had ik 2007 en einde had ik 2011, dan weten ze wel dat ik nog examen moet doen. :stuck_out_tongue:

ik heb ingevuld: Nee.
en dan eronder; 2011
ofzoiets :stuck_out_tongue: