inrichten van woonkamer voor crea's

Hoii,

ik heb waarscheinlijk eindelijk een huurhuisje toegewezen gekregen.
en nu vroeg ik me af of iemand me kon helpen met de woonkamer interichten.

mijn woonkamer is 20m² dus de muren zijn 4x5
ik wil denk ik iets met grijs en wit tinten en koop een grijze hoekbank…

misschien zijn hier meiden die het leuk vinden om een huis interichten met een progama of met sims of wat dan ook.en vroeg me af hier plaatjes te plaatsen.

vind het nog een beetje lastig en wil dat me huisje mooi word en dat iedereen zich thuis voelt

als dit onzin is dan moet er een slotje op maar ik dacht er zijn hier vast meiden die interieur stijler willen worden of de opleiding doen of creatieve meiden die het gewoon leuk vinden om te doen!
mijn eetkamer is in een andere kamer dus die hoeft er niet bij betrokken worden!

alvast heel erg bedankt:)

upjee

Het is wel sowieso de bedoeling dat JIJ je er thuis voelt he (:
Waar hou je meer van, klassiek of modern?

Je moet op de vt-wonen site kijken als je inspiratie wilt opdoen, daar kun je een interieurtest doen en er staan heeeel veel mooie plaatjes!

dat snap ik maar ik wou gewoon wat inspiratie had al gegoogled enzo en dan zie je niet veel van vind het altijd lastig om te denken hoe het word:P

ik wil denk ik wel modern maar niet alles heel strak ik wil dus ook een beetje dat huiselijke dat iedereen zich thuis voelt…maar vind het zo lastig omdat het 1 vierkant blok is!

dankjewel ichtues heb even gekeken:)en wou dat roomplanner doen maar me computer weigerd dat ofzo beetje jammer ik zal even wat plaatsen wat ik bv wel mooi vind

http://img810.imageshack.us/img810/9974/971664f79d4f31f3d6b979e.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img850.imageshack.us/img850/5152/vieweijerkamptv.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/9648/week20620201120001.jpg

up

up

niemand?

up

Wat ik altijd wel mooi vind is dat je 3 muren in een neutrale kleur schildert… ja kan ook een andere kleur dat is maar net wat je stijl is. En dat je dan op 1 muur behang doet met een motiefje. Of juist die muur in een andere kleur die er echt uitspringt.
( Met het behang heb ik op mijn kamer, en met de verf hebben we in de woonkamer)

Heb je al meubels etc? Want dan zou ik het daarop aanpassen als ik jou was. Dan vormt het een mooi eigen geheel.

Hou je van foto’s? Dan kun je ook een deel van één van de muren nemen om daar allemaal foto lijstjes op te hangen in een bepaalde vorm, dat het een geheel vormt.

dat is wel leuk van die foto lijstjes wat ik eigenlijk wil is 3 witte muren behangen met een speciaal behang(is goed ofzo:P)en 1 muur ook behangen en die dan licht of donkergrijs doen…want we nemen een grijze bank een hoekbank verder wil ik houten meubelen wit schildenen omdat ik dat rustig vind en houdkleur een beetje goedkoop vind ofzo maar me vriend wil dus houten meubelen …haha handig…dus ik heb nog geen idee hoe we dat regelen maar ik wil dus gewoon een rustig huisje maar ook wel weer gezellig ik wil bv ook paars of een andere kleur in het huis door trekken met wit en grijs in de accessoires bv kussens op de bank kaarsjes enzo… ik vind het zo moelijk omdat het best wel een grote woonkamer is…omdat onze eettafel in een aparte kamer komt te staan…en vind het ook stom om dan echt een bank salon tafel tv enzo hoek te maken en dan de andere helft kasten neer gaan zetten ofzo:Pme tv hoek weet ik wet een beetje:P

zoek op google op; the selby is in your place. dat is een boek waarin ontzettend veel bijzondere interieurfoto’s staan, dus waarschijnlijk vind je op google ook wel een aantal van die foto’s. het is echt een bijzonder boek, misschien heb je er wat aan. (:

Ikea.

Ik heb een collage voor je gemaakt… als je ze leuk vind heb ik evt nog wel een link van de website/webshop!
Ik zou je wel afraden om drukke printjes te nemen op je behang, aangezien dit een kamer heel klein kan laten lijken…
Wat ik wel altijd heel mooi vind is 1 muur behangen met een leuk printje, in bijvoorbeeld antraciet, en dan de rest effen behangen of verven in dezelfde kleur. :slightly_smiling_face:

http://imageshack.us/photo/my-images/853/naamloosfl.jpg/

Misschien leuk om de meubelen basic te houden. Dus in de kleuren wit, grijs en zwart. Je kunt bijvoorbeeld op de tafel een zilverkleurige platte schaal kunnen zetten met daarop kaarsen in een bepaalde kleur of kleuren. Zo kun je dan je kamer toch wat opfleuren. Een bos bloemen of wat planten in de woonkamer geeft ook altijd een rustgevend gevoel :slightly_smiling_face: Als je van jezelf weet dat je regelmatig vergeet de planten water te geven, dan kun je het best planten nemen die niet veel water nodig hebben. In een speciaalzaak kunnen ze je de meest geschikte planten aanwijzen. Deze kun je weer eventueel in een gekleurde pot zetten. Om het geen regenboogkamer te laten lijken kun je kiezen om een bepaalde kleur of 2/3 kleuren aan te houden, naast de basickleuren.

Ja dat van die meubels is wel heel erg leuk! Dan trek je mooi één lijn in je huis.
En inderdaad wat roosisadreamer zegt vind ik ook heel mooi!
Persoonlijk zou ik dan één hoofdkleur nemen, die dan weer bij dat paarse past als paars is wat je graag erbij wil hebben.
En dat kun je dan ook in de fotolijsjes verwerken, dat je bijvoorbeeld verschillende tinten paars neemt en dat je de lijstjes in die kleur verft op een grijze muur.