Innerlijk/Uiterlijk

Ik vroeg me af in hoe verre het uiterlijk van iemand belangrijk voor jullie is, als iemand niet bepaald knap is, knap je dan gelijk op hem/haar af of is het innerlijk toch belangrijker voor jullie?
Ik vind het zelf wel belangrijk dat een jongen er verzorgd uitziet, verder maakt het mij niet echt uit hoe iemand er uit ziet, als hij maar aardig en lief voor mij is en mij accepteert hoe ik ben, maar ik moet wel echt een klik met iemand voelen anders houdt het snel op :wink:

Maar hoe denken jullie hierover?

*als er al zo’n zelfde topic bestaat moeten jullie deze maar verwijderen*

Upje

ik vind het innerlijk wel het belangrijkste hoor! Maar ik vind altijd dat je je niet moet hoeven schamen voor je vriend, dus niet heel lelijk ofzo

Innerlijk vind ik het belangrijkst.
Al moet hij dr ook wel een beetje leuk uit zien.
En als het al helemaal een lekkerding is MET geweldig innerlijk, is het helemaal prima :grinning_face_with_smiling_eyes:

Natuurlijk is innerlijk het belangrijkst, maar zodra een jongen er leuk/verzorgd uit ziet zorgt dat er wel voor dat je die eerste gedachte hebt van ‘hey, hij is leuk!’. van een ‘lelijke’ onverzorgde jongen denk je dat simpel weg veel minder snel, en is er kleinere kans dat je kennis maakt met zijn (wellicht fantastische) innerlijk.

gelukkig heb ik dan ook gewoon een achterlijk mooi vriendje met een fantastisch innerlijk, nomnomnom.

Innerlijk is sowieso het belangrijkst. Maar ik moet die jongen wel aantrekkelijk vinden

Hmmm ik ben het wel met jullie eens dat een jongen niet echt lelijk moet zijn, maar dan stap je sowieso niet echt snel op diegene af…

Tja, je kijkt toch eerst naar het uiterlijk he. Het innerlijk is natuurlijk veel belangrijker, maar ik geloof niet zo in mensen die zeggen dat het uiterlijk niks uit maakt.

Bij mij gaat het om uiterlijk & innerlijk.
maar t boeit me niet als mn vriendje niet echt knap is, het gaat drom dattie lief en grappig en wel gewoon te vertrouwen is :slightly_smiling_face:

Uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar.

Innerlijk is natuurlijk het belangrijkste.
Hun uiterlijk trekt je als eerste aan, maar wanneer een jongen echt een kwal is worden ze vanzelf wel lelijker. Dan ga je echt letten op alles wat je niet geweldig vindt. En zo ook andersom. Innerlijk bepaalt voor mij voor een deel ook wel het uiterlijk. Het zorgt ook voor uitstraling natuurlijk, en uitstraling is wat op het eerste gezicht je aandacht trekt.

vandaar het gezegde “Liefde maakt blind”

Ik moet die jongen wel aantrekkelijk vinden , maar innerlijk is indderdaad belangrijker.
Iemand wel is iemand gezien die zijn vriend/man ontzettend lelijk vind ?

Ik weet niet wanneer iemand knap is in mijn ogen. Heel oppervlakkige dingen als: Dreads en bijv een muts, vind ik iemand al knap maken. Toch val ik daar niet op, ik vind iemand echt mooi wanneer 't innerlijk wordt uitgestraald door ;t uiterlijk, of klinkt dat raar?

He might be such a hot guy, but he still can be such a bitch…

innerlijk vind ik het belangrijkst,
dat heb ik wel gemerkt bij een vriend van me die ik nog een poos leuk vond, dat is echt een kut player geworden, jezus mina wat een lul.

het boeit me trouwens ook echt niet als die geen sixpack heeft hoor, heel veel meiden zeggen altijd ja hij moet wel een sixpack hebben hoor!
nou dat hoeft van mij echt niet, soms vind ik een sixpack niet eens zo heel mooi, het staat niet menselijk.

een jongen hoeft niet perse knap te zijn, als ik hem maar wel aantrekkelijk vind, zoals sommige jongens gewoon ‘iets hebben’. Maar innerlijk is uiteindelijk het belangrijkst, al vind ik wel dat hij er verzorgd uit moet zien.

Iemand hoeft niet knap te zijn zolang hij zich maar verzorgd en een beetje normaal kleed. Ik zou voor een jongen heel andere kleding uitzoeken dan mijn vriend aantrekt, maar het is niet lelijk ofzo dus ik kan er prima mee leven:P Het innerlijk gaat bij mij voor! Zolang iemand maar niet heel onverzorgd/vies is (of gigantisch dik, sorry ben zelf ook iets te zwaar maar dat is wat anders dan echt overdreven dik (lees: +100 kilo ofzo)).

Ik vind het belangrijk dat hij er verzorgd uitziet.
En uitstraling vind ik ook belangrijk maar die heeft vaak met het innerlijk te maken. Dus in principe is het innerlijk voor mij het belangrijkste maar moet een jongen wel aantrekkelijk zijn wat niet per se door uiterlijk bepaald wordt.

het innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk. maar het oog wil ook wat natuurlijk (:
het belangrijkste is gewoon dat hij lief is, en dat je je bij hem op je gemak voelt.
maar ik denk dat je toch wel een beetje op uiterlijk beoordeeld.

Ik denk overigens ook dat je eerste indruk belangrijk is (als je iemand ontmoet bij bijvoorbeeld het stappen). Dan hoeft iemand nog niet super knap te zijn maar hij moet er wel een beetje leuk verzorgd/gekleed uit zien. En natuurlijk de uitstraling.