Ik was eigenlijk wel benieuwd of het bij jullie gaat om alleen het uiterlijk of innerlijk
En waarom dan die keuze ??
Xx
Innerlijk. En uiterlijk is mooi meegenomen
Ik ben heeel kieskeurig. Ik kijk altijd naar uiterlijk hij moet in ieder geval verzorgd zijn. En ja innerlijk is natuurlijk wel heel belangrijk maar ik kijk altijd eerst naar uiterlijk.
Ik kijk eerst naar het uiterlijk als eerste impressie.
Maar ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, dus ookal is tie knap op het begin maakt het niet zoveel uit.
Ik word verliefd op hoe iemand is. Hun karakter. Ik heb in de loop der tijd gemerkt dat ik op eenzelfe type karakter val bij jongens. Kan je nog zo knap zijn, maar gedraag je je op een manier waarop ik me erger, dan hoeft het van mij niet. De jongen van een paar maanden geleden was een goed voorbeeld. Mee gezoend omdat ik hem knap vond. Later irriteerde ik me kapot aan hoe hij zich gedroeg en heb het afgekapt.
Dus tja. Vooral “innerlijk”/hoe iemand zich gedraagt/karakter.
Ik moet zeggen. Als een jongen gruwelijk lelijk is, is dat wel een drempel voor me. En zal ik er waarschijnlijk ook niet voor gaan. Graag een goed verzorgde jongen!
Hij moet lief, aantrekkelijk zijn en verzorgd zijn ik kan echt niet met een knap iemand gaan waarvan het innerlijk kut is en andersom… als hij niet aantrekkelijk is zou ik niet eens in de buurt van hem willen komen.
Ik stapte op m’n vriend af omdat ik hem qua aantrekkelijk vond, maar als hij niet zo’n leuk innerlijk gehad had was het natuurlijk nooit wat geworden.
onbewust kijk je wel een beetje naar het uiterlijk, maar innerlijk is het belangrijkste
Uiterlijk is mijn 1ste indruk.
Uiteindelijk gaat het mijn toch om de persoonlijkheid.
Misschien is dit wel hard, maar ik denk dat ongeveer wel alle meiden eerst naar het uiterlijk kijken. Want kom op nou, niemand wilt een onverzorgde jongen lijkt mij?
x
Ik denk ook niet dat je iemand perse knap hoeft te vinden, maar wel aantrekkelijk. En om iemand aantrekkelijk te vinden hoef je hem niet knap te vinden.
Absoluut innerlijk maar als degene walgelijk is dan laat maar zitten.
Uiterlijk straalt. Innerlijk bepaald.
Ik werd op eerste gezicht verliefd op mijn vriend.
Naarmate we meer gingen afspreken vond ik hem steeds leuker.
Meestal let je als eerste op het uiterlijk maar ik heb liever innerlijk.
Vaak zijn die mooie jongens toch een asshole. Omdat ze oh zo veel zelfvertrouwen hebben en denken dat ze iedereen kunnen krijgen.
Uiterlijk. Ik zou liegen als ik zeg dat het innerlijk heel belangrijk is voor mij want ik val meestal toch op arrogante jongens of klootzakken, can’t help it :’)
Het uiterlijk moet me zeker aanspreken wil ik contact maken met een jongen(tenzij het gewoon contact is dat gewoon ontstaat, maar er zit voor mij op dat moment niet meteen een aantrekkingskracht achter)…
maar ik vind innerlijk belangrijker dan het uiterlijk.