innerlijk of uiterlijk

Ik val altijd op jongens met mooie ogen, maar men zegt dat ogen je karakter weergeven en dat geloof ik ook wel. Dus dat komt neer op beide haha

Vooral innerlijk. Ik vind mensen 100 keer mooier van buiten worden zodra ik weet hoe mooi ze van binnen zijn. (Ik vind ze dan echt letterlijk knapper van buiten, waarschijnlijk omdat de mooie ‘dingen’ me opvallen ipv de minder mooie 'dingen)

Beide, maar als het er op neer komt innerlijk… I think

Ik ben een keer verliefd geworden op een jongen die echt niet bepaald knap was, maar hij was een soulmate van me. Alles qua innerlijk leken we op elkaar, en we vertrouwden elkaar ontzettend goed. Hij vertrouwde me zelfs zo goed dat hij zijn verhaal aan me kwijt kon en zelfs moest huilen terwijl ik naast hem zat, terwijl ik hem nog maar een paar dagen kende. Jammergenoeg was hij niet verliefd op mij, maar het laat wel zien dat uiterlijk niet altijd een rol hoeft te spelen!

Het zijn bij mij vooral de maniertjes die het hem doen.

Innerlijk is het meest belangrijk voor mij

Als hij er maar verzorgd uit ziet,

Kijk stel je hebt zo mega mooiboy, en hij is echt super knap maar het innerlijk is zwaar kut. Dan neem ik echt niet met hem!

Maar is die nou niet zo knap, en ze innerlijk geweldig en het klikt echt, dan wel!

zoals heeeel veel mensen hier zeggen:

Je begint iemand aantrekkelijk te vinden door het uiterlijk. En dan begin je er meer op te letten hoe iemand is. Dan bepaalt het karakter de rest:)

Innerlijk, mijn vriend leren kennen via internet en door zijn persoonlijkheid ben ik hem leuk gaan vinden. :slightly_smiling_face:

precies dit ja!

Beide

Innerlijk, maar uiterlijk speelt ook een rol.

Hoe dan ook, knappe uiterlijk is altijd een grote plus :bowing_man:

Innerlijk is heel erg belangrijk als je een toekomst met diegene wil. En ja, uiterlijk is ook best belangrijk want je moet je wel tot iemand aangetrokken voelen anders werkt het ook niet. Dus beide.

Eerst kijk ik altijd naar het uiterlijk. Als ik hem qua uiterlijk niet aantrekkelijk vind zal ik nooit verliefd op hem worden. Pas als ik zijn uiterlijk goed heb gekeurd wil ik hem beter leren kennen. Oke dat klinkt heel oppervlakkig, maar zo is het voor mij gewoon.