innerlijk of uiterlijk

worden jullie verliefd op een jongen /meisje op hun uiterlijk of innerlijk?
  • uiterlijk
  • innerlijk

0 stemmers

ik wou van jullie meiden weten of jullie op het uiterlijk van een persoon vallen of innerlijk :slightly_smiling_face:

Innerlijk is hetgene wat iemand leuk maakt, maar het uiterlijk helpt daarbij wel.

beide.
Uiteindelijk zou ik wel voor het innerlijk kiezen, want ik ga niet met een jongen waarvan ik het karakter totaal niet leuk vind natuurlijk.

Maar het is natuurlijk wel zo dat als een jongen er niet leuk uitziet en dus niet aantrekkelijk op jou overkomt, je niet zo snel op hem af stapt en er ook niet achterkomt of je zijn innerlijk leuk vindt :slightly_smiling_face:

Heel eerlijk gezegd, ik stap op iemand af als ik diegene aantrekkelijk vind en niet omdat hij nou zo aardig uit zijn ogen kijkt. Natuurlijk speelt dat mee en ik zou ook nooit met iemand gaan met wie ik het niet goed kan vinden, al is hij nog zo knap. Maar je eerste indruk is op het uiterlijk en daar beoordeel je iemand ook als eerste op.

Het komt er op neer dat ik nooit met iemand zou gaan die ik niet aantrekkelijk vind, maar ook niet met iemand met wie ik het niet kan vinden. Het is allebei even belangrijk.

Beide. In eerste instantie val je op iemands uiterlijk. Tuurlijk kun je op lange termijn op iemand verliefd worden, maar je gaat mij niet vertellen dat je niet naar het uiterlijk kijkt.
Anyway, als iemand een eikel is dan kan hij nog zo knap zijn, maar dan houd het voor mij toch echt op.

Beide.

Beide

Als het uiterlijk niet bevalt en diegene een leuk innerlijk heeft wordt die meestal ‘‘gefriendzoned’’

Innerlijk, toen ik mijn ex voor de eerste keer zag vond ik z’n uiterlijk niet echt wauw, maar ik werd serieus meteen verliefd op hoe hij was.

Hij hoeft echt geen model te zijn zolang hij zichzelf maar goed verzorgd! :slightly_smiling_face: * en ik heb echt een specifiek type, blonde jongens vallen bijvoorbeeld echt niet op bij mij* En innerlijk vind ik net ietsje belangrijker en als ie geen humor heeft is het ook een no go.

Beide.

Beide.

beide, uitstraling is het belangrijkste

Beide inderdaad.

Eigenlijk geen van beide, maar meer de uitstraling. Iemand hoeft niet heel knap te zijn om toch aantrekkelijk te worden gevonden. Het innerlijk pas als ik diegene langer ken.

Zijn uiterlijk moet mijn aandacht trekken en zijn innerlijk moet mijn aandacht vasthouden.

Precies dit.

Als het om mijn huidige vriend gaat, innerlijk. Ik vond hem altijd wel knap etc. Ik kende hem al 3 jaar en werd na 3 jaar echt smoorverliefd op zijn innerlijk.