Innerlijk of uiterlijk?

Wat is voor jou het belangrijkste? Innerlijk of uiterlijk?
Wil je liever mooi gevonden worden of heb je liever dat mensen vinden dat je lief bent?
Heb je liever een mooi vriendje met een vervelend karakter of liever een minder mooi vriendje met een leuk karakter?

Laat het achter in je comment! :upside_down_face:

Kiezen is onmogelijk voor mij. Het innerlijke is nog steeds het belangrijkste, maar bv. in een relatie wil ik me ook aangetrokken voelen tot iemand anders. Het is dubbelā€¦

uiterlijk is net zo belangrijk als innerlijk. Mensen die altijd zeggen ik ga voor innerlijkā€¦ je kijkt eerst naar de uiterlijk anders zou je je niet aangetrokken voelen tot hem

Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt he. Ik kijk zelf het meeste naar uiterlijk

Wie heeft er nou liever een mooi vriendje met een vervelend karakter dan een minder mooi vriendje met een lief karakter? :") Tuurlijk, je moet je aangetrokken voelen tot iemand maar om daarvoor nou iemand met een vervelend karakter te kiezenā€¦ nou, echt niet hoor haha. Innerlijk is (en blijft) natuurlijk Ć”ltijd belangrijker, ook al speelt uiterlijk mee.

Ik moet hem wel aantrekkelijk vinden (hij hoeft niet knap te zijn, zolang die aantrekkingskracht er is) maar innerlijk is belangrijkerā€¦

Beide. Een relatie kan niet werken als je je partner niet aantrekkelijk vindt, net als dat het niet kan werken als je je partner niet lief/aardig vindt.
Tenminste zo denk ik er over.

Het totaalpakket. Maar het innerlijk is waar ik voor blijf.

Naar het uiterlijk kijk ik als eerst, klinkt hard maar ik ga ook niet liegen ofzo :")

Ik zelf vind innerlijk maar ook uiterlijk belangrijk. Innerlijk vooral.
Ook in mijn relatie lette ik vooral op het innerlijk. Want wat heb je aan een super knappe jongen als hij echt een kut innerlijk heeft.
Dus ik heb liever een minder mooie jongen maar met een goed innerlijk :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad. Je moet je vriend/in toch knap vinden?
En dat kan niet als je alleen voor innerlijk ga.
Vind uiterlijk net zo belangrijk als innerlijk. Hij moet lief zijn en ik moet hem knap vinden.
Wat de rest vind van zā€™n uiterlijk, doet er niet toe.

In eerste instantie toch echt uiterlijk. Als een jongen vreselijk lief is maar ik vind hem niet aantrekkelijk dan wordt het niks, hoe lullig ook.

Ik denk dat je degene die je leuk vindt ook aantrekkelijk moet vinden, anders is het er toch echt niet. Je bent namelijk verliefd op iemand die je fysiek en mentaal geweldig vindtā€¦

Innerlijk sowieso. Ik ben wel eens geweest op iemand die niet bepaald knap was, maar diegenes karakter was gewoon super leuk.

Het innerlijk kan het uiterlijk aantrekkelijk maken. Ik kijk Ɣltijd naar innerlijk. Of gewoon naar de uitstraling als het om uiterlijk gaat. Ik vind heel veel knappe mannen niet eens leuk, omdat hun uitstraling me gewoon echt niet bevalt.

ik ken genoeg jongens die heel aardig zijn, maar ik zie me er gewoon niet mee lopen snapje?
ik vind ook wel dat je een beetje naar het uiterlijk moet kijken, ik zeg altijd: ik moet een klik hebben met zijn uiterlijk. hoeft niet bepaald knap te zijn, maar gewoon een leuke uitstraling.
maar innerlijk is ook super belangrijk